اقتصاد آنلاین
1400/02/29
14:52
کدال‌نگر ۲۹اردیبهشت۱۴۰۰ / پرش سود ذوب آهن اصفهان

این گزارش به بررسی اطلاعیه‌های منتشرشده در سامانه کدال پرداخته و برخی از آن‌ها را تحلیل می‌کند. ثعمرا برای هر سهم ۹۱۵ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۷۶۸درصدی داشته است. شرکت پالایش نفت اصفهان از حضور در مزایده خرید ۱۶.۶۷درصد از کل سهام شرکت نفت سپاهان خبر داد. فرابورس برای هر سهم ۱,۹۸۶ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۲۲۴درصدی داشته است.

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند ؛ کدال‌نگر ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.


افزایش سرمایه

«خمحور»: شرکت تولید محور خودرو اعلام کرد، نظر به اصلاح تاریخ موثر اجرای اعلامیه شماره ۷۴۱۰۹۸ بتاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۷ به استحضار می رساند افزایش نرخ فروش در طبقه محصول محور کامیون و اتوبوس برای شش ماهه دوم سال ۱۳۹۹ کان لم یکن تلقی و نرخ های اعلامی از ابتدای سال ۱۴۰۰ معتبر می باشد. بدیهی است این تغییر قیمت در میزان سود دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ تاثیر ندارد.


اطلاعیه‌ها

«سنیر»: شرکت سیمان سفید نی ریز اعلام داشت افزایش حدود چهار درصد نرخ محصولات داخلی با توجه به مجوز اتحادیه انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان نسبت به قیمت اعلامی فروردین ماه که موجب افزایش حدود ۴۰درصد نسبت به قیمت اسفند ماه ۱۳۹۹ می‌باشد.


«شرنگی»: احتراما به استحضار می رساند شرکت صنعتی وشیمیایی رنگین اقدام به فروش تعداد۵,۵۰۰,۰۰۰سهم از سهام شرکت ذوب آهن اصفهان ، ۴,۰۹۰,۴۶۰سهم شرکت ایران خودرو،۱,۰۰۰,۰۰۰سهم شرکت سرمایه گذاری پارس آریان، ۳,۷۸۳,۹۹۵سهم بانک سینا ،۸۰۰,۰۰۰سهم مخابرات ایران و۱,۰۵۰,۰۰۰سهم شرکت نفت تهران نمود است.لازم به ذکر می باشد کل سهام شرکتهای ایران خودرو ،ذوب آهن ،بانک سینا،مخابرات متعلق به شرکت رنگین فروحته شد و مالکیت آن به صفر رسید.


«شپنا»: شرکت پالایش نفت اصفهان از حضور در مزایده خرید ۱۶.۶۷درصد از کل سهام شرکت نفت سپاهان خبر داد.


«غپونه»: نوش پونه مشهد اعلام داشت،نرخ خرید انواع روغن خام از ۵۷,۵۰۰ ریال به ۸۲,۵۰۰ ریال افزایش یافته است.


«واحیاء»: شرکت مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان اعلام نمود پیرو گزارش منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تفاهم نامه شرکت احیا ریل ایرانیان به استحضار می رساند به پیوست تصویر تفاهم نامه منعقده فی مابین شرکت احیاء ریل ایرانیان و راه آهن جمهوری اسلامی ایران با موضوع حمایت از سرمایه گذار جهت تامین و خرید ۶۰۰ دستگاه واگن باری به منظور استفاده سرمایه گذار از ظرفیت های قانونی مرتبط با سرمایه گذاری در حمل و نقل ریلی و صدور مجوزهای موردنیاز و معرفی سرمایه گذار به بانک جهت استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه حضورتان ارسال می گردد. در این راستا تاکنون قرارداد خرید ۵۰ دستگاه واگن با شرکت آروین تبریز منعقد گردیده که تحویل آندر بازه زمانی خرداد لغایت مردادماه سال جاری می باشد.


«معیار»: شرکت سرمایه‌گذاری معیار صنعت پارس در خصوص واگذاری سهام شرکت های فرعی شفاف سازی نمود.


گزارش‌های ماهانه و صورت‌های مالی

«غنیلی»: شرکت مجتمع تولیدی نیلی صنعت کرمان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۴۱ ریال سود محقق کرد.


«دهدشت»: شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم دو ریال زیان محقق کرد.


«وملی»: شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی ملی در اردیبهشت ماه سود شناسایی نکرد.


«خوساز»: شرکت صنعتی محور سازان ایران خودرو در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۳۶ریال سود محقق کرد در حالی که در دوره مشابه قبل ۱۷ریال زیان شناسایی کرده بود.


«بمپنا»: شرکت تولید برق عسلویه مپنا در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۳۰۸۱ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۱۷۶درصدی داشته است. سود ناخالص در این دوره با ۷۹درصد رشد به ۲۲۷میلیارد تومان و سود خالص به ۲۲۴میلیارد تومان رسید. گفتنی است حاشیه سود خالص این شرکت در دوره یاد شده به ۷۱درصد رسید این در حالی است که این رقم در دوره قبل ۴۰درصد بود.


«وتعاون»: بیمه تعاون در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ماه ۹۹ برای هر سهم خود ۴۰۴ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۵۱درصد رشد داشت.


«دفرا»: شرکت فرآورده‌های تزریقی و دارویی ایران در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۲,۲۴۸ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۶۱درصدی داشته است.


«شاروم»: شرکت پتروشیمی ارومیه در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۵۹۲ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۶۲درصدی داشته است.


«فسرب»: شرکت ملی سرب و روی ایران در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۴۴۳ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۴۰۱درصدی داشته است.


«فروس»: فروسیلیس ایران در سال مالی ۹۹ به سود خالص ۲۵۷میلیارد تومانی، معادل ۶۴تومان تومان به ازای هر سهم رسید که نسبت به سال مالی قبل رشد ۳۱۴درصدی را نشان می دهد. فروش شرکت طی این دوره ۱۰۱درصد افزایش یافت و به ۵۲۲میلیارد تومان رسید. حاشیه سود ناخالص فروس در این سال برابر با ۵۱درصد گزارش شده که این عدد برای سال قبل ۳۳درصد بوده است.


«لطیف»: شرکت محصولات کاغذی لطیف در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۳,۹۷۵ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۱۱۸درصدی داشته است.


«جوین»: شرکت کشت و صنعت جوین در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۱۷۶ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۱۰۷درصدی داشته است.


«شفارا»: شرکت پتروشیمی فارابی در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۱۳۱ریال سود محقق کرد.


«بپیوند»: شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۳۶۰ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۵۶درصدی داشته است.


«بزاگرس»: شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۱۵۰ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۴۰درصدی داشته است.


«نوین»: شرکت بیمه نوین در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۱,۵۴۶ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۵۹۰درصدی داشته است.


«نشار»: شرکت کارخانجات پشمبافی افشار در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۳,۶۷۶ریال سود محقق کرد.


«فرابورس»: شرکت فرابورس ایران در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۱,۹۸۶ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۲۲۴درصدی داشته است.


«حرهشا»: شرکت رهشاد سپاهان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۱۴۰ریال زیان محقق کرد .


«خاهن»: شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۴۷۰ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۷۴۲درصدی داشته است.


«ستران»: شرکت سیمان تهران در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۱,۵۰۶ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۴۴۱درصدی داشته است.


«شلرد»: شرکت کود شیمیایی اوره لردگان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۲۷ریال زیان محقق کرد .


«دامین»: شرکت داروسازی امین در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۳۰۳ریال سود محقق کرد.


«آسیا»: شرکت بیمه آسیا در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۳۱۱ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۳۶۶درصدی داشته است.


«کهرام»: شرکت تولیدی گرانیت بهسرام در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۱,۱۱۶ریال زیان محقق کرد که به نسبت دوره قبل افزایش ۵۰۱درصدی داشته است.


«ذوب»: شرکت ذوب آهن اصفهان در ۱۲ماهه منتهی به اسفند ۱۳۹۹ مبلغ ۲۴۵ریال برای هر سهم سود محقق کرده است که با رشد عالی ۱۰۰درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه می‌باشد. همچنین شرکت در ۳ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ مبلغ ۳۴ریال ،۳ماهه دوم ۵۵ریال ، ۳ماهه سوم ۷۴ریال و در ۳ماهه چهارم ۸۲ریال سود محقق کرد.


«غسالم»: شرکت سالمین در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۱۰۲ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۵۱درصدی داشته است.


«ولراز»: شرکت لیزینگ رازی در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۲۴۰ریال زیان محقق کرد که به نسبت دوره قبل کاهش ۱۴درصدی داشته است.


«حپترو»: شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی در ۱۲ماهه منتهی به اسفند ۹۹ به هر سهم ۵۴۵ ریال زیان شناسایی کرد.


«خکمک»: شرکت کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۹ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۸۲درصدی داشته است.


«سخوز»: شرکت سیمان خوزستان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۲,۶۳۱ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۲۵۸درصدی داشته است.


«دلقما»: شرکت سیمان خوزستان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۲,۶۳۱ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۲۵۸درصدی داشته است.


«زشگزا»: شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۳۰۵ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۳۳درصدی داشته است.


«تکنار»: شرکت مجتمع معادن مس تکنار در ۱۲ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۴۱۹ریال سود رسید.


«ثعمرا»: شرکت عمران و توسعه شاهد در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۹۱۵ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۷۶۸درصدی داشته است.


«کرماشا»: شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۳,۵۲۳ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۸۰درصدی داشته است. سود ناخالص در این دوره با ۹۷درصد رشد به ۱,۶۴۱میلیارد تومان و سود خالص به ۱,۲۴۳میلیارد تومان رسید.


«خشرق»: شرکت الکتریک خودرو شرق در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۱۵۵ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۹۹۱درصدی داشته است.


«ومعلم»: بیمه معلم در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ماه ۹۹ برای هر سهم خود ۷۲۸ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵۵درصد رشد داشت.


«کوثر»: بیمه کوثر در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ماه ۹۹ برای هر سهم خود ۲,۰۱۰ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۳۱درصد رشد داشت.


«بموتو»: شرکت موتوژن در ۶۶ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۴,۴۶۶ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۱۴۸درصدی داشته است.


«خفناور»: شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۶ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل کاهش ۹۲درصدی داشته است.


«فولاژ»: شرکت فولاد آلیاژی ایران در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۱,۶۰۴ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۱۵۹درصدی داشته است. سود ناخالص در این دوره با ۱۹۴درصد رشد به ۲,۲۹۳میلیارد تومان و سود خالص به ۱,۹۲۵میلیارد تومان رسید.


«مارون»: شرکت پتروشیمی مارون در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۱۳,۸۱۴ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۱۱۶درصدی داشته است. سود ناخالص در این دوره با ۱۰۶درصد رشد به ۱۰,۴۱۲میلیارد تومان و سود خالص به ۱۱,۰۵۱میلیارد تومان رسید.


«فاما»: شرکت صنعتی آما در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۱,۵۲۴ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۱۹۸درصدی داشته است.


«حسینا»: توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در سال ۱۳۹۹ برای هر سهم ۶,۲۷۶ریال سود محقق کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۰۵درصد داشت.سود خالص شرکت ۳۱۴میلیارد تومان می‌باشد.


«زبینا»: شرکت کشاورزی و دامپروری بینالود نیشابور در ۱۲ماهه منتهی به اسفند ۹۹ سود ناخالص در این دوره به ۲۸۰میلیارد تومان و سود خالص با رشد چهار درصدی به ۳۲میلیارد تومان رسید.


انتهای خبر

0
0