اقتصاد آنلاین
1400/01/15
15:32
کدال‌نگر ۱۵فروردین۱۴۰۰/ جهش ۱۰۱درصدی فروش ایران خودرو در ۱۲ماهه سال۹۹

این گزارش به بررسی اطلاعیه‌های منتشرشده در سامانه کدال پرداخته و برخی از آن‌ها را تحلیل می‌کند. افزایش سرمایه ۷۸درصدی اعتلا تصویب شد. خساپا در ۱۲ماهه منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹ حدود ۱۶هزار و ۳۴۰میلیارد تومان درآمد کسب نمود. ایران خودرو در اسفندماه هفت هزار و ۲۱۰میلیارد تومان فروش داشت.

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند ؛ کدال‌نگر ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.


افزایش سرمایه


«اعتلا»: هیات مدیره سرمایه گذاری اعتلاء البرز افزایش سرمایه ۷۸درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را به تصویب رساند.


«غدشت»: هیات مدیره دشت مرغاب افزایش سرمایه هزار و ۱۷۵درصدی این شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها را به تصویب رساند.


اطلاعیه‌ها


«تپکو»: شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو مبلغ تهاتر بدهی های بانکی شرکت را از ۱۰،۴۷۷،۳۸۰میلیون ریال به ۱۰،۴۷۱،۱۴۴میلیون ریال تغییر داد.


صورت‌های مالی و گزارش‌های ماهانه


«خساپا»: شرکت سایپا، در ۱۲ماهه منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹ حدود ۱۶هزار و ۳۴۰میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ ۳۲میلیارد تومان آن مربوط به اسفند ماه می باشد.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید!


خساپا

«کویر»: شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر در ۱۲ماهه منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹ از فروش محصولات خود هفت هزار و ۹۹۰میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ ۷۶۰ میلیارد تومان آن مربوط به اسفند ماه می باشد. گفتنی‌است مبلغ فروش این شرکت در مدت ۱۲ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۸ درصد رشد داشته است.


«آپ»: شرکت آسان پرداخت پرشین در ۱۲ماهه منتهی به اسفند سال ۶هزار و ۱۹۰میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ ۵۱۶میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه می باشد. گفتنی است مبلغ درامد این شرکت در مدت ۱۲ ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۸درصد رشد داشته است.


«شراز»: شرکت پالایش نفت شیراز در ۱۲ماهه منتهی به اسفند ۱۳۹۹ بیش از دو هزار و ۷۹۰هزارمترمکعب تولید داشت.


«وپست»: پست بانک در عملکرد ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۳۹۹، حدود هزار و ۹۰۰میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب نمود. هم چنین جمع سود اعطا شده به سپرده های سرمایه گذاری شده در این بانک به هزار و ۲۱۵میلیارد تومان رسید.


«وبانک»: شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در اسفند ماه حدود ۴۰میلیارد تومان از معاملات خود سود کسب نمود.همچنین شرکت ۷۴۰میلیارد تومان سود مجامع دارد.


«بوعلی»: شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در ۱۲ماهه منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹ از فروش محصولات خود ۱۳هزار و ۱۲۰میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ هزار و ۸۱۰میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه می باشد.


«ونیکی»: شرکت سرمایه گذاری ملی ایران در اسفند ماه حدود ۵میلیارد تومان از معاملات خود سود کسب نمود. ارزش پرتفوی بورسی این شرکت نیز در این ماه ۸۰۵میلیارد تومان افزایش داشت.


«پترول»: شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان در اسفند ماه فروشی نداشت. ارزش پرتفوی بورسی این شرکت نیز در این ماه ۸۴۰میلیارد تومان افزایش داشت.


«جم پیلن»: شرکت پلی پروپیلن جم در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال جاری از فروش محصولات خود ۶هزار و ۵۸۰میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ ۸۸۰میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه می باشد. گفتنی است مبلغ فروش این شرکت در مدت ۱۲ ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹۸درصد رشد داشته است.


«پاکشو»: شرکت گروه صنعتی پاکشو در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال جاری از فروش محصولات خود سه هزار و ۶۷۵میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ ۴۵۰میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه می باشد. گفتنی‌است مبلغ فروش این شرکت در مدت ۱۲ ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۳درصد رشد داشته است.


«شرانل»: شرکت نفت ایرانول در مدت ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹حدود پنج هزار و ۱۷۰میلیارد تومان درآمد از فروش محصولات خود به دست آورد.


شرانل2
شرانل

«سخوز»: شرکت سیمان خوزستان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹ از فروش محصولات خود ۸۱۰میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ ۹۶میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه می باشد.گفتنی‌است فروش دوره مشابه قبل ۵۲۰میلیارد تومان بود.


«انرژی»: شرکت بورس انرژی در مدت ۱۲ ماهه منتهی به اسفند حدود ۴۰میلیارد تومان درآمد از ارائه خدمات به دست آورد.


«خودرو»: شرکت ایران خودرو در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال جاری از فروش محصولات خود ۴۳هزار و ۹۶۰میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ هفت هزار و ۲۱۰میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه می باشد. گفتنی است مبلغ فروش این شرکت در مدت ۱۲ ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰۱درصد رشد داشته است.


«بالبر»: شرکت کابل البرز در مدت ۶ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ بیش از ۵۱۵میلیارد تومان درآمد از فروش محصولات خود به دست آورد.


«کطبس»: شرکت ذغال سنگ نگین طبس در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹ از فروش محصولات خود ۱۸۵میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ ۲۰میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه می باشد.گفتنی است فروش دوره مشابه قبل ۸۵میلیارد تومان بود.


«شپاس»: شرکت نفت پاسارگاد در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال جاری از فروش محصولات خود چهار هزار و ۹۲۰میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ ۷۲۰میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه می باشد. گفتنی‌است مبلغ فروش این شرکت در مدت ۱۲ ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۹درصد رشد داشته است.


«پارس»: شرکت پتروشیمی پارس در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال جاری از فروش محصولات خود ۲۰هزار و ۸۶۵میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ سه هزار و ۳۳۰میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه می باشد. گفتنی‌است مبلغ فروش این شرکت در مدت ۱۲ ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۲درصد رشد داشته است.


«شنفت»: شرکت نفت پارس در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال جاری از فروش محصولات خود سه هزار و ۷۳۵میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ ۵۱۵میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه می باشد. گفتنی است مبلغ فروش این شرکت در مدت ۱۲ ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۶درصد رشد داشته است.


«دی»: بانک دی در عملکرد ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۳۹۹، حدود دو هزار و ۳۴۰میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب نمود. هم چنین جمع سود اعطا شده به سپرده های سرمایه گذاری شده در این بانک به چهار هزار و ۳۱۵میلیارد تومان رسید.


«پارسان»: ارزش پرتفوی بورسی گسترش نفت و گاز پارسیان در اسفند ماه با ۱۶هزار و ۲۱۰میلیارد تومان افزایش به ۱۴۱هزار و ۹۳۰میلیارد تومان رسید.


«ثتران»: شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران در مدت ۶ ماهه منتهی به اسفند حدود ۸۰میلیارد تومان درآمد از ارائه خدمات به دست آورد.


«وسپهر»: سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات در اسفند ماه دو میلیارد تومان از معاملات خود سود کسب نمود.


«قرن»: شرکت پدیده شیمی قرن در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال جاری از فروش محصولات خود هزار و ۸۴۵میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ ۲۱۵میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه می باشد. گفتنی‌است مبلغ فروش این شرکت در مدت ۱۲ ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۲درصد رشد داشته است.


«دیران»: شرکت ایران دارو در ۳ ماهه نخست سال مالی ۱۴۰۰منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹ از فروش محصولات خود حدود ۷۰میلیارد تومان درآمد کسب نمود ، که از این مبلغ ۲۰میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه می باشد. گفتنی‌است فروش دوره مشابه سال قبل ۴۳میلیارد تومان بود.


«وصندوق»: ارزش پرتفوی بورسی سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در اسفند ماه با چهار هزار و ۶۸۵میلیارد تومان افزایش به ۴۹هزار و ۸۰میلیارد تومان رسید.


«شفارس»: شرکت صنایع شیمیائی فارس در مدت ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ حدود ۳۱۰میلیارد تومان درآمد از فروش محصولات خود به دست آورد.


«وبملت»: بانک ملت در عملکرد ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۳۹۹، حدود ۴۰هزار و ۶۳۵میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب نمود. هم چنین جمع سود اعطا شده به سپرده های سرمایه گذاری شده در این بانک به ۲۳هزار و ۷۸۰میلیارد تومان رسید. گفتنی‌است تراز این بانک در این ماه هزار و ۳۰میلیارد تومان و در کل دوره ۱۶هزار و ۸۵۵میلیارد تومان مثبت بود.


«های وب»: شرکت داده گستر عصر نوین در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹حدود هزار و ۶۸۰میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ ۱۵۰میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه می باشد. گفتنی‌است مبلغ درامد این شرکت در مدت ۱۲ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶۵درصد رشد داشته است.


«غبهنوش»: شرکت بهنوش ایران اعلام نمود با عنایت به افزایش نرخ مواد اولیه ، کمیسیون فروش شرکت پس از بررسی عوامل موثر بر افزایش قیمت تمام شده محصولات جهت حفظ روند سود آوری و تامین منافع سهامداران محترم، ضمن بررسی قیمت رقبا تصمیماتی اتخاذ نموده‌است.


«وساخت»: شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران اعلام نمود در جلسه هیات مدیره شرکت موضوع افزایش سرمایه از طریق مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها ( طبقه سرمایه‌گذاری بلندمدت)، اندوخته سرمایه‌ای ، مطالبات حال شده و آورده نقدی موردبحث و بررسی قرار گرفت. پس از بررسی گزارشات مربوط به تجدید ارزیابی توسط کانون کارشناسان رسمی دادگستری اخذشده در اسفند ۱۳۹۹ با توجه به تغییر نرخ برخی از سهام‌های متعلق به شرکت و عدم قطعیت مفروضات گزارش تجدید ارزیابی، مقرر شد گزارش توجیهی افزایش سرمایه از روش‌های فوق‌الذکر تهیه و در جلسات آتی هیات مدیره تصمیم‌گیری گردد.


«خفنر»: شرکت فنر سازی خاور در مدت ۱۲ ماهه سال ۱۳۹۹ حدود ۱۳۵میلیارد تومان درآمد از فروش محصولات خود به دست آورد.


«سباقر»: شرکت سیمان باقران در مدت ۱۲ ماهه سال ۹۹ حدود ۱۹۵میلیارد تومان درآمد به دست آورد.


«زشگزا»: شرکت شیر و گوشت زاگرس شهر کرد در مدت ۱۲ ماهه سال ۹۹ بیش از ۱۶۵میلیارد تومان درآمد از فروش محصولات خود به دست آورد.


انتهای خبر

0
0