مبین تحلیل
1399/09/01
15:18
#گزارش_ بازار 1آذر 1399 🔸شاخص امروز در انتهای بازار با رشد 21 هزار واحد معادل افزایش ارزش 1.5 درصدی ارزش سهام نسبت به چهارشنبه کار خود را پایین ...

#گزارش_ بازار


۱آذر ۱۳۹۹


🔸شاخص امروز در انتهای بازار با رشد ۲۱ هزار واحد معادل افزایش ارزش ۱.۵ درصدی ارزش سهام نسبت به چهارشنبه کار خود را پایین داد در حالی که شاخص در ساعت ۹:۴۵ حدود ۲۹ هزار واحد رشد کرده بود که افزایش عرضه ها منجر به افت قیمتی سهام شده بود . در ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه نیز شاخص حالت صعودی به خود گرفت که دوباره افزایش عرضه سهام بزرگ ،همرا با ترس و هیجان سهامداران حقیقی شاخص روند نزولی به خود گرفت .


🔸با توجه به اینکه در اغلب نمادهای بزرگ و شاخص ساز اختلاف قیمت پایانی با آخرین قیمت نسبتا زیاد می باشد در صورتی که فردا تقاضای موثری در بازار وجود نداشته باشد . افت شاخص خواهیم داشت .


شاخص هموزن امروز مثبت بود که نشاندهنده مثبت بودن درصد های قیمتی بیش از ۵۰ درصد نمادهای بازار بود . البته با توجه به عرضه سهام در انتهای بازار و منفی شدن ۳۷۵ نماد بورسی با توجه به قیمت های آخرین معامله شاخص هم وزن منفی بوده است.



🔸از جمله اتفاقات امروز مربوط به عرضه زیاد نمادهای چون #فولاد #فخوز #و #کاوه در ابتدای روز که می توان عامل اصلی ترس در بازار امروز که به دنبال آن صف های سنگین #فملی #خساپا #شستا که انتظار می رفت فعلا صف خرید باشند ریخت .


🔸بازگشایی دو نماد بانکی #وتجارت و #دی بدون دامنه نوسان و همچنین اخبار مربوط به افزایش سرمایه ۳۳۰۰ درصدی #پتایر و #گکوثر و ۱۱۰۰ درصدی #زشگزا و#قشکر از جمله اخبار مورد توجه امروز بوده است




🔸#فسرب #کروی #خکگهر #وتوکا #تکشا بالاترین سرانه خرید امروز حقیقی ها بودند. نماد #کگهر بالاترین سرانه خرید روز جاری را به خود اختصاص داده است .




🔸#کحافظ #غنوش #وبرق #غگلستا #دماوند سهامی بودند که روز جاری مورد حمایت خریداران قرار گرفتند . #کحافظ جذاب ترین نماد در این بخش بوده است .



🔸ورود پول حقیقی مربوط به نمادهای #وامید #دسانکو #تایرا #ولپارس #سامان بوده است . #وامید بهترین آمار مربوط را در این بین داشته است .




🔸#ولپارس #گدنا #رافزا #شصدف #غگیلا خریداران حقیقی سهم با قدرت بسیار بالاتری نسبت به فروشندگان سهم وارد سهم شده اند .




🔸#سبزوا #شتولی #سلار #وتوکا #و #تکمبا حجم مشکوک امروز بازار را به خود اختصاص داده اند



➖➖➖➖➖➖




انتهای خبر

0
0