بورس پرس
1402/07/22
08:32
توقف ۱۶ نماد، رفع گره از ۶ سهم و افزایش ابطالی ها با یک مورد جدید

نماد ۱۶ شرکت بورسی و فرابورسی بسته و ۶ سهم منفی و مثبت هم مشمول رفع گره معاملاتی شدند و آمار ابطال با توضیح هم با یک مورد جدید به ۲۱ مورد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در اولین روز کاری هفته، نماد شرکت های آسیاتک، بانک صادرات، پگاه آذربایجان غربی، توسعه و عمران امید، آرتاویل تایر، الماس حکمت ایرانیان، بهپاک و سیمان غرب آسیا به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و بعد از ساعت ۱۰ بازگشایی می شوند.


شرکت های حفاری شمال، سرامیک‌های‌صنعتی‌اردکان و پرداخت الکترونیک سامان کیش برای یک روز و قند تربت حیدریه، بانک ایران زمین، مس افق کرمان، کشتیرانی خط دریا بندر و ساختمانی نظام مهندسی ایران هم برای دو روز از تابلو معاملات خارج شد.


سهام ۶ شرکت فرابورسی بانک سرمایه، آزمایش، تولی‌پرس، جوش و اکسیژن ایران، نساجی بروجرد و کشاورزی آرین توسکا که در روزهای قبل دارای صف فروش و خرید بودند، امروز مشمول رفع گره معاملاتی هستند.


ابطال با توضیح بخشی از معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی شامل دشت مرغاب و کاغذ پارس به دلیل وجود ظن دستکاری قیمتی ، پتروشیمی خلیج فارس به دلیل وقوع اشتباهات احصاء شده ( مورد جدیدی که تا پیش از این اعلام نشده بود) ، سرمایه گذاری داروئی تامین، خدمات انفورماتیک، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، پالایش نفت تهران، سایپا ، تاید واتر و گل گهر به علت عدم رعایت اصل انصاف و نمادهای فرابورسی " وایرا، کارام، کابگن، فنرژی، وآرین، کباده، قچار، وحافظ، وحکمت، وسالت و حشکوه" طبق بندهای ماده های ۱۷،۲۰ ۵ و ۲۸ شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0