بورس پرس
1400/11/12
08:37
خروج ۵ نماد، رفع گره از دو سهم، ۵ تغییر حجم مبنا و لغو حجم مبنا از۲۰ فرابورسی

نماد ۵ شرکت برای یک ساعت و دو روز کاری بسته و یک نماد دیگر هم تعلیق شد و ۷ سهم نیز مشمول رفع گره و تغییر حجم مبنا شدند و اعمال حجم مبنا بر روی ۲۰ سهم فرابورسی نیز منتفی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، قبل از شروع معاملات امروز بازار سهام ، نماد شرکت های لیزینگ ایران، معدنی و صنعتی صبانور، تجلی توسعه معادن و فلزات و نیلی صنعت کرمان به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت و ماشین سازی نیرو محرکه هم برای دو روز کاری بسته شد.


همچنین نماد شرکت فرابورسی گسترش سرمایه گذاری ایرانیان به دلیل بررسی وضعیت اطلاعاتی ناشر تا ۲۵ بهمن تعلیق شد .


در این میان امروز سهام دو شرکت بورسی سیمان ایلام و سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی که در روزهای گذاشته دارای صف فروش پایداری بودند، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی هستند.


بازارگردانی سهام شرکت های فرابورسی آسیا سیر ارس ، صنایع نسوز توکا ، عطرین نخ قم و کلرپارس با دامنه نوسان روزانه قیمت و طبق دامنه مجاز نوسان قیمت در بازارهای اول و دوم فرابورس و با استفاده از روش بازارگردانی مبتنی بر حراج از امروز انجام می شود .


همچنین حجم مبنای نمادهای "نبروج و فکمند" به یک تغییر کرد و حجم مبنای نمادهای "جهرم، سفاسی و حگردش" هم بر اساس مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه و اعمال خواهد شد.


در این میان برنامه قبلی فرابورس مبنی بر اعمال حجم مبنا بر ۲۰ سهم از امروز ، لغو شده و نمادهای "توسن، سمگا، فرابورس، اتکای، مدیریت، تاپکیش، حآفرین، کلر، شبصیر، کتوکا، دسانکو، شکام، فروی، مادیرا، زنگان، گدنا، فزرین، نطرین، ثتران و حآسا" ، مشمول حجم مبنا نیستند .



انتهای پیام


انتهای خبر

0
0