بورس۲۴
1401/03/09
16:27
آنچه که امروز در بورس تهران گذشت...؟

بورس ۲۴: ارزش معاملات خرد به حدود ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید. بیشترین ارزش معاملات در گروه های سیمان، شیمیایی، خودرو و قطعه ساز، فلزی و سرمایه گذاری رقم خورد...

آنچه که امروز در بورس تهران گذشت...؟

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد به حدود ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید. بیشترین ارزش معاملات در گروه های سیمان، شیمیایی، خودرو و قطعه ساز، فلزی و سرمایه گذاری رقم خورد.


تراز پول خرد بازار منفی ۳۰۷ میلیارد تومان بود. بیشترین خریدهای حقیقی در نمادهای نوری، شبصیر، شغدیر، فغدیر، شرنگی، شپدیس، ولقمان، آریان و وسبحان انجام گرفت. حقوقی ها نیز تا توانستند از وبملت، بپاس، فملی، شتران، وبصادر، خگستر، آریان، فروسیل، فولاد و فوکا حمایت کردند.


در روز جاری گروه های محصولات شیمیایی، هتل و رستوران و رایانه بیشترین نقدینگی را از سوی حقیقی های بازار جذب کردند. در گروه های بانکی، فلزی، بیمه، دارویی و خودرو و قطعه ساز شاهد بیشترین ورود سرمایه از سوی حقوقی های بازار بودیم.


تراز پول خرد در صندوق های با درآمد ثابت بازار مثبت ۲۰ میلیارد تومان شد.


در آغاز بازار ارزش صفوف خرید بیش از ۲ هزار میلیارد تومان بود و در پایان معاملات این رقم به حدود ۸۰۰ میلیارد تومان رسید. ارزش صفوف فروش بدون تغییر چندانی نسبت به شروع بازار در محدوده ۱۹۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان باقی ماند.


نتیجه داد و ستدهای امروز رشد ۳,۳۱۶ واحدی شاخص کل و رسیدن به ارتفاع ۱ میلیون و ۵۳۷ هزار واحد بود. نمادهای نوری، کچاد، فملی، شپنا، حکشتی، بوعلی و پارسان بیشترین نقش مثبت را بر شاخص کل داشتند.


شاخص هموزن هم به رشد ۳۵۱ واحدی بسنده کرد و در ارتفاع ۴۲۵ هزار واحد ایستاد. شاخص فرابورس نیز ۸۳ واحد مثبت خورد. نمادهای آریا، فغدیر، وسپهر، خدیزل، شگویا و شبصیر تاثیرگذاران مثبت بر شاخص فرابورس بودند.


پرتراکنش ترین نمادهای بورسی به ترتیب سآبیک، اسیاتک، شستا، خودرو، شپنا، نوری و خگستر بودند و در بازار فرابورس آریا، مدیریت، کرمان، زملارد، زقیام، فرابورس و گدنا بیشترین تراکنش را از آن خود کردند.

انتهای خبر

0
0