رمزارز نیوز
1402/09/08
18:00
اطلاعیه مهم صرافی بایننس؛ بیش از ۳۰ استخر نقدینگی حذف می‌شود!

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی جهان، امروز اعلام کرد که به حذف استخرهای نقدینگی منتخب در سرویس لیکویید سواپ… مطالعه مطلب ...

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی جهان، امروز اعلام کرد که به حذف استخرهای نقدینگی منتخب در سرویس لیکویید سواپ (Liquid Swap) خود ادامه می‌دهد.


سرویس لیکویید سواپ بایننس، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با فراهم کردن نقدینگی استخرها، کارمزد تراکنش‌ها را به عنوان پاداش دریافت کنند.


بر اساس بیانیه رسمی این صرافی در تاریخ ۲۹ نوامبر، بایننس قصد دارد برخی از استخرهای نقدینگی مهم از جمله پالیگان، سولانا، ترون، شیبا اینو، بیت کوین کش، اولانچ و پولکادات را تا ۶ دسامبر حذف کند.


برخی استخرهای نقدینگی که قرار است از سرویس لیکویید سواپ بایننس حذف شوند، عبارتند از:


AVAX/USDT, BCH/BNB, BCH/USDT, DOT/BNB, MATIC/BTC, SHIB/DOGE, SOL/BNB, TRX/USDT, USDC/USDT, AAVE/BNB, AAVE/ETH, AAVE/USDT, CAKE/USDT, CHZ/USDT, COMP/BTC, DUSK/USDT, DYDX/BTC, DYDX/USDT, EDU/BTC, FIL/USDT, FTM/USDT, GALA/USDT, GMT/BTC, GMT/USDT, HOOK/BTC, ICP/USDT, INJ/BNB, MANA/USDT, NEAR/BTC, NEO/USDT, RUNE/USDT, VET/BTC, VET/ETH.


به این ترتیب، کاربران از تاریخ ۴ دسامبر دیگر نمی‌توانند نقدینگی جدیدی را به استخرهای نقدینگی فوق اضافه کنند. علاوه بر این، کاربرانی که موقعیت‌هایی در استخرهای نقدینگی فوق دارند، دارایی‌های رمزارزی سپرده شده خود را به ‌طور خودکار در ۶ دسامبر در کیف پول‌های اسپات خود دریافت خواهند کرد.


بایننس اعلام کرده که به طور دوره‌ای استخرهای نقدینگی لیست‌شده را برای تمرکز نقدینگی، کاهش اسلیپیج (Slippage) و ارائه قیمت‌های بهتر به کاربرانش، بررسی کرده و با این کار، یک تجربه معاملاتی بهینه در صرافی ارز دیجیتال خود را برای مشتریان تضمین می‌کند.


انتهای خبر

0
0