اخبار سایت بورس تهران
1398/11/29
00:00
تغییر مالکیت بیش از ۳۶۸۹۳ میلیارد ریال اوراق بهادار در بورس تهران

در پایان معاملات تالارهای بورس اوراق بهادار تهران سه شنبه مورخ ۲۹ بهمن ماه ۹۸، در ۷۰۶ هزار دفعه، تعداد ۵ میلیارد و ۵۵ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش بیش از ۳۶ هزار و ۸۹۳ میلیارد ریال معامله شد و ارزش بازار رقم معادل ۱۷۱۶۱ هزار میلیارد تومان را ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومی بورس تهران، شاخص کل با ۴۶۹۲ واحد کاهش روبرو شد و به رقم ۴۷۲۱۲۰ واحد رسید.


شاخص کل هم وزن با ۵۰۸ واحد کاهش روبرو شد و به رقم ۱۵۲۱۸۸ واحد رسید.


شاخص بازار اول با ۵۱۳۵ واحد کاهش به رقم ۳۳۵۶۸۶ واحد بالغ گردید و شاخص بازار دوم با ۱۸۲۲ واحد کاهش رقم ۹۹۳۵۷۰ واحد را تجربه کرد.


بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل را گل گهر، سرمایه گذاری امید، گروه مپنا، پالایش نفت بندر عباس، پتروشیمی پردیس،خدمات انفورماتیک، فولاد خوزستان، فولاد مبارکه اصفهان، مخابرات ایران، توسه معادن و فلزات، پتروشیمی خارک، پالایش نفت اصفهان، بانک ملت، پتروشیمی جم و بانک پارسیان به نام خود اختصاص دادند.


از سویی دیگر بیشترین حجم معاملات را بانک تجارت، سایپا، بانک صادرات ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پارس خودرو، پالایش نفت تهران، بین المللی توسعه ساختمان، ماشین سازی اراک، سرمایه گذاری خوارزمی، بانک پارسیان، صندوق س.پارند پایدار سپهر، زامیاد، لیزینگ رایان سایپا و ایران خودرو به نام خود ثبت کردند.


توقف و بازگشایی

بازگشایی نماد معاملاتی(کسعدی)


نماد معاملاتی شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی(کسعدی)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد، همچنین ادامه معاملات در نماد مذکور در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع << قیمت کشف شده در حراج >> امکان پذیر است .


بازگشایی نمادهای معاملاتی(وتوسم)،(ولصنم)،(ثامان)


نماد معاملاتی شرکت های سرمایه گذاری توسعه ملی(وتوسم)، لیزینگ صنعت و معدن(ولصنم)، سامان گستر اصفهان(ثامان)پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند .


بازگشایی نماد معاملاتی(کپارس) پس از رفع تعلیق


نماد معاملاتی شرکت کاشی پارس(کپارس)با توجه به انتشار اطلاعات در سایت کدال و رفع تعلیق نماد معاملاتی بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد .


بازگشایی نمادهای معاملاتی(بورس)،(کبورس)،(نبورس)


نماد معاملاتی شرکت بورس اوراق بهادار تهران(بورس)با توجه به انتشار اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در تارنمای کدال در خصوص تغییرات بیش از ۵۰درصدی قیمت سهام به شماره پیگیری ۶۰۸۸۸۵ مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ و نمادهای معاملاتی کارگزاران بورس اوراق بهادار(کبورس)،نهادهای مالی بورس اوراق بهادار(نبورس) با توجه به بازگشایی نماد اصلی،آماده انجام معامله می باشد،همچنین ادامه معاملات در نماد مذکور در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع << قیمت کشف شده در حراج >> امکان پذیر است،ضروری است سرمایه گذاران محترم با توجه به تغییرات بیش از ۵۰درصدی قیمت سهام ،اطلاعات منتشر شده در تارنمای کدال (codal.ir) که تنها مرجع رسمی انتشار اطلاعات توسط ناشر می باشد را مبنای تصمیم گیری خود قرار داده و از توجه به اخبار و شایعات منتشر شده در فضای مجازی و غیر رسمی اجتناب نمایند


بازگشایی نماد معاملاتی(وپارس)


نماد معاملاتی شرکت بانک پارسیان(وپارس)با توجه به انتشار اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در تارنمای کدال در خصوص تغییرات بیش از ۵۰درصدی قیمت سهام به شماره پیگیری ۶۰۸۶۳۱مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۸،آماده انجام معامله می باشد،همچنین ادامه معاملات در نماد مذکور در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع << قیمت کشف شده در حراج >> امکان پذیر است،ضروری است سرمایه گذاران محترم با توجه به تغییرات بیش از ۵۰درصدی قیمت سهام ،اطلاعات منتشر شده در تارنمای کدال (codal.ir) که تنها مرجع رسمی انتشار اطلاعات توسط ناشر می باشد را مبنای تصمیم گیری خود قرار داده و از توجه به اخبار و شایعات منتشر شده در فضای مجازی و غیر رسمی اجتناب نمایند .


بازگشایی نمادهای معاملاتی (تیپیکو)،(شپدیس)،(ولغدر)


نماد معاملاتی شرکت های سرمایه گذاری دارویی تامین(تیپیکو)،پتروش یمی پردیس(شپدیس)،لیزینگ خودرو غدیر(ولغدر)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند .


توقف نمادهای (ثاباد۱)، (ولیز۱) به علت تغییرات بیش از ۵۰ درصدی قیمت


نماد معاملاتی شرکت های توریستی ورفاهی آبادگران ایران (ثاباد۱)، لیزینگ‌ایران (ولیز۱) با توجه به تغییرات بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر متوقف شد


ابزار بدهی


در بازار بدهی که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می شود، تعداد ۱۵۷۵ هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل بیش از ۱۵۷۳ میلیارد ریال معامله شد.


صندوق های قابل معامله ( ETF )


در بازار صندوق های قابل معامله که صندوق های قابل معامله و صندوق های سرمایه گذاری شاخصی قابل معامله داد و ستد می شود، ۱۷۸ میلیون و ۱۴۸ هزار واحد از صندوق سرمایه گذاری به ارزش کل بیش ۱۸۷۸ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت .


بازار اختیار معامله


در بازار اوراق مشتقه تعداد ۳۴۸۸۵ قرارداد به ارزش بیش از ۱۶ میلیارد و ۶۰۶ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.


انتهای خبر

0
0