فرارسانه
1401/06/05
15:21
📆 آغاز هفته‌ای مثبت و متعادل در بازارهای فرابورس (شنبه پنجم شهریورماه) ✅امروز 1100 میلیارد تومان سهام خریدوفروش شد 📌 بازارهای فرابوس در شروع هف...

📆 آغاز هفته‌ای مثبت و متعادل در بازارهای فرابورس (شنبه پنجم شهریورماه)



✅امروز ۱۱۰۰ میلیارد تومان سهام خریدوفروش شد



📌 بازارهای فرابوس در شروع هفته معاملاتی مثبت و متعادل را آغاز کردند که سرانجام با رشد آیفکس به پایان رسید.



⭕️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در اولین روز هفته، شنبه پنجم شهریورماه، بیش از ۳.۳ میلیارد برگه انواع دارایی مالی به ارزش ۵ هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان در ۲۴۰ هزار نوبت معاملاتی دست‌به‌دست شد.



طی معاملاتی روزی که گذشت بیش از ۲.۶ میلیارد برگه سهم به ارزش یک هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان در بازارهای سهام فرابورس مورد خریدوفروش قرار گرفت.



بررسی بازار به تفکیک نشان می‌دهد ۲۰ میلیون اوراق مالی اسلامی به ارزش یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان امروز جابه‌جا شده است. همچنین در جریان عملیات بازار باز بانک مرکزی هم ۱۴ میلیون برگه به ارزش بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان دست‌به‌دست شد.



بررسی از جزییات معاملات سهام نشان می‌دهد نمادهای آریا، شراز، زاگرس، شگویا، شاوان و بمپنا بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل داشتند و رشد ۶۹ واحدی این متغیر را رقم زدند تا در سطح ۱۹ هزار و ۳۹۰ قرار بگیرد. البته دماوند با معاملات منفی مانع رشد بیشتر این متغیر بود.


همچنین نمادهای دی، فرابورس، کرمان، مادیرا، فزر، ددانا و تلیسه در جدول نمادهای پرتراکنش قرار گرفتند.


بیشترین رشد قیمت‌ها نیز متعلق به نمادهای زنگان، ولشرق، بخاور، ودی، بنو، ثرود و مادیرا بود. در مقابل نمادهای کایزد، غمینو، فولای، زملارد، غگلستا، حسینا و بزاگرس بیشترین کاهش قیمت‌ها را داشتند.



#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار


#آمار_معاملات



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0