بیدار بورس
1402/08/22
13:16
🔴نرخ تسعیر در نیما 2 افزایش می یابد؟ شاخص کل بورس امروز هم روند متعادلی را در پیش گرفت و با 0.11 درصد رشد در کانال 2 میلیون و 55 هزار واحد ماند. ...

🔴نرخ تسعیر در نیما ۲ افزایش می یابد؟


شاخص کل بورس امروز هم روند متعادلی را در پیش گرفت و با ۰.۱۱ درصد رشد در کانال ۲ میلیون و ۵۵ هزار واحد ماند. شاخص هموزن اما که از روز گذشته مسیر خود را از شاخص کل جدا کرد امروز شرایط بهتری را پشت سر گذاشت و با ۴هزار و ۶۱۱ واحد رشد به کانال ۷۰۵ هزار و ۶۳۱ واحد رسید. امروز شاهد افزایش تقاضا در گروه ساختمانی و خودرویی بودیم و در نهایت ارزش کل معاملات امروز بازار ۲۴۲.۳۰۹ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۴۱۸۱ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق های قابل معامله سهامی بوده است.


مهم ترین خبر امروز را میتوان شنیده هایی از افزایش نرخ تسعیر نیما۲ دانست، شنیده شد که در مجمع یک شرکت بورسی، نرخ فروش ارز محصولات شیمیایی بین ۴۷ تا ۴۸ هزار تومان اعلام شده است. " این مساله مورد توجه فعالین بازار قرار گرفت و شنیده شد که بسیاری دیگر از صادرکنندگان متوسط و کوچک، چنین نرخ هایی را تجربه میکنند. برخی شنیده ها از افزایش نرخ تسعیر در نیما۲ حکایت دارد.



🔴 نگاهی به سهم "فسوژ" در این پست علاوه بر نگاه به بازار امروز، مروری هم بر سهم #فسوژ که بیشترین افت امروز بازار بود، می‌اندازیم.



نمادهای تاثیرگذار در شاخص‌های بورس و فرابورس


#کگل #فملی #فولاد #انتخاب #تجلی #خدیزل



نمادهای پرتراکنش در شاخص‌های بورس و فرابورس


#شستا #خگستر #ثشاهد #کرمان #ثرود #گدنا



برترین‌های تقاضا


#وتعاون # گلدیرا #کیسون #غالبر #توریل



برترین‌های عرضه


#فنرژی #غمارگ #وآتوس #چنوپا #خفولا



منابع: کدال، انیگما، بورس ویو و TSETMC



#گزارش_بازار



انتهای خبر

0
0