رمزارز نیوز
1401/10/26
11:34
خبر خوب توییتر برای کاربران دوج کوین و شیبا!

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، توییتر بی سر و صدا قابلیت رمزارزی جدید خود را گسترش داده و کاربران اکنون می‌توانند… مطالعه مطلب ...

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، توییتر بی سر و صدا قابلیت رمزارزی جدید خود را گسترش داده و کاربران اکنون می‌توانند قیمت ۳۰ ارز دیجیتال را در این پلتفرم جستجو کنند. این اقدام، بخشی از ویژگی «$Cashtags» توییتر است در ۲۱ دسامبر و تنها با بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) آغاز به کرده بود.


طبق گزارش‌ها، در حال حاضر امکان جستجوی قیمت ۳۰ رمزارز از ۵۰ ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار، از جمله تتر (USDT)، ریپل (XRP)، بایننس یواس‌دی (BUSD)، کاردانو (ADA)، سولانا (SOL)، پالیگان (MATIC)، لایت کوین (LTC)، دای (DAI)، اولانچ (AVAX)، یونی سواپ (UNI)، دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)، در توییتر وجود دارد. از دیگر رمزارزهای اضافه‌شده به توییتر، می‌توان به رپد بیت کوین (WBTC)، اتریوم کلاسیک (ETC)، بیت کوین کش (BCH)، استلار (XLM)، اینترنت کامپیوتر (ICP)، دیسنترالند (MANA) و سندباکس (SAND)، اشاره کرد.


به این ترتیب، توییت کردن یا جستجوی نماد این رمزارزها با علامت دلار ($) در جلوی آن، به نمودار قیمت آنها لینک می‌شود.


با این حال، هنوز برخی از رمزارزهای شناخته‌شده بازار که در بین ۲۰ ارز دیجیتال برتر نیز قرار دارند، به این بخش توییتر اضافه نشده‌اند، از جمله بی‌ان‌بی (BNB)، یواس‌دی کوین (USDC)، پولکادات (DOT) و ترون (TRX).


هنوز مشخص نیست که این توکن‌ها چگونه انتخاب و به توییتر اضافه می‌شوند، اما بر اساس بیانیه این شرکت، اضافه شدن رمزارزهای بیشتر به این پلتفرم همچنان ادامه خواهد داشت.


طبق گزارش‌ها، شاخص قیمت‌ها در توییتر داده‌های خود را از Trading View می‌گیرد، اما همچنین شامل لینکی برای مشاهده ارزهای دیجیتال در پلتفرم معاملاتی Robinhood است.


انتهای خبر

0
0