بورس پرس
1403/01/15
08:35
توقف ۹ نماد و تعلیق یک سهم، رفع گره از ۳ سهم و افزایش ابطالی به ۱۷ شرکت

نماد ۹ شرکت بورسی و فرابورسی، بسته، یک سهم تعلیق و ۳ سهم مشمول رفع گره معاملاتی شدند و آمار ابطالی ها هم به ۱۷ شرکت افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، قبل از آغاز معاملات آخرین روز کاری هفته دوم و نیمه تعطیلات فروردین، نماد شرکت های ایران دارو، تامین سرمایه امید، کاشی و سرامیک سینا، صنایع غذایی مینو شرق و کشت و دامداری فکا به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و بعد از ساعت ۱۰ بازگشایی می شوند.


شرکت های معدنی و صنعتی صبانور برای یک روز و کیسون، بازرگانی آینده سازان بهشت پارس و فروشگاه های زنجیره ای رفاه هم برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.


نماد شرکت بسته بندی ایران که در بازار پایه زرد فرابورس حضور دارد حداکثر تا ۲۸ فروردین تعلیق شد.


سهام ۳ شرکت فرابورسی مهندسی فیروزا و خدمات فنی فولاد یزد و صنعتی و تولیدی اتمسفر که در روزهای قبل دارای صف خرید و فروش بودند، امروز مشمول رفع گره معاملاتی هستند.


ابطال با توضیح بخشی از معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی هم شامل قند نیشابور به سبب ظن اغوای بازار، تاپیکو، شستا، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، سایپا، پالایش نفت اصفهان، ذوب آهن، ایران ترانسفو، ملی مس، فولاد مبارکه و فولاد خوزستان به دلیل عدم رعایت انصاف و نمادهای فرابورسی " ثعمرا، ثقزوی، زکشت، زفجر، تکیمیا، نبروج، ثاژن و کابگن" طبق مفاد ۱۰، ۱۹، ۲۰ و ۱۴۷ دستورالعمل شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0