فرارسانه
1400/07/28
13:49
📆در آخرین روز کاری مهرماه ثبت شد (28 مهر 1400) ✅تغییر مالکیت 45 هزار میلیارد تومان اوراق مالی در بازارهای فرابورس 📌طی داد و ستدهای آخرین روز کاری...

📆در آخرین روز کاری مهرماه ثبت شد (۲۸ مهر ۱۴۰۰)



✅تغییر مالکیت ۴۵ هزار میلیارد تومان اوراق مالی در بازارهای فرابورس



📌طی داد و ستدهای آخرین روز کاری هفته گروه فلزات اساسی با معاملاتی به ارزش ۲۸۲ میلیارد تومان در صدر فهرست برترین‌های فرابورس ایستاد.



⭕️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، امروزچهارشنبه ۲۸ مهر ماه شاخص کل فرابورس با کاهشی ۱۳۱ درصدی مواجه شد و در سطح ۲۰ هزار و ۲۴۷ قرار گرفت.



☸️بررسی معاملات بازارسهام فرابورس نشان می‌دهد که افت قیمت نمادهای زاگرس، غصینو، شراز، شگویا، شاوان و ذوب بیشترین اثر را در منفی شدن آیفکس داشته‌است. این در حالی بود که آریا با معاملات مثبت توانست مانع از ریزش بیشتر این متغیر شود.



☸️در مجموع طی روزی که گذشت نزدیک به سه میلیارد برگه انواع اوراق مالی به ارزش بیش از ۴۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در ۳۰۱ هزار نوبت دست به دست شد.



☸️نگاهی به بازارهای فرابورس به تفکیک نشان می‌دهد که امروز ۲میلیارد و ۳۹۶ برگه سهام به ارزش ۱۶۵۰ میلیارد تومان امروز مورد معامله قرار گرفته‌است.



☸️در بازار اوراق‌مالی‌اسلامی هم ۴۶۸ میلیون برگه انواع اوراق به ارزش ۴۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان جا به جایی صورت‌گرفت.



☸️نمادهای توسن، فجهان، دی، فرابورس، مدیریت، گدنا و وهامون پرتراکنش‌ترین نمادهای امروز بودند.



☸️پیزد، ثالوند، شجم، دکپسول، زنگان، چخزر و حآفرین بیشترین افزایش قیمت ها و نمادهای حسیر، شکام، غصینو، ثپردیس، ساینا، غمینو و شراز بیشترین کاهش قیمت را در معاملات روز جاری فرابورس داشتند.



☸️طی معاملات روز جاری در حالی بیشترین ارزش معاملات متعلق به نمادهای اراد با سررسیدهای مختلف بود که در جریان عملیات بازار باز بانک مرکزی، ثبت شد اما بیشترین حجم معاملات در سهام شرکت های بانک دی، سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان، آهن و فولاد ارفع، جهان فولاد سیرجان، سرمایه گذاری مسکن تهران و فرابورس بود.



#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار




🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0