فرارسانه
1402/08/03
15:34
📅 بازارهای فرابورس در روزی که گذشت (3 آبان‌ماه 1401) 💢 تغییر مالکیت 5.8 میلیارد برگه انواع دارایی مالی 📍 بازارهای سهام فرابورس در پایان هفته رو...

📅 بازارهای فرابورس در روزی که گذشت (۳ آبان‌ماه ۱۴۰۱)



💢 تغییر مالکیت ۵.۸ میلیارد برگه انواع دارایی مالی



📍 بازارهای سهام فرابورس در پایان هفته روندی متعادل را تجربه کردند و طی یک روز نسبتا آرام بیش از ۱.۷ میلیارد برگه سهم خرید و فروش شد.



☸️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در معاملات روز جاری بازارهای فرابورس، چهارشنبه ۳ آبان‌ماه ماه، بیشتر از ۵.۸ میلیارد برگه انواع دارایی مالی به ارزشی بالغ‌بر ۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان طی ۱۵۷ هزار نوبت معاملاتی دادوستد شد.



☸️ طی روزی که گذشت بالغ بر ۱.۷ میلیارد برگه سهم به ارزشی بیشتر از یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان خریدوفروش شد. سرمایه‌گذاران فرابورسی امروز ۴ میلیارد واحد صندوق‌های سرمایه‌گذاری را به ارزش بیش از ۴ هزار میلیارد تومان دادوستد کردند.



در ادامه معاملات امروز بیش از ۲۰ میلیون اوراق مالی اسلامی به ارزش یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان هم دادوستد شد. در جریان عملیات بازار باز بانک مرکزی هم نزدیک به ۱۰ میلیون ورقه به ارزش بیش از ۹۵۰ میلیارد تومان، معاملات به ثبت رسید.



در بازار روز چهارشنبه نمادهای ساوه، شگویا، سپیدار و نیان با بیشترین اثر مثبت بر شاخص کل، این متغیر را سبز پوش کردند. آیفکس امروز با رشد مختصر ۶ واحدی در سطح ۲۴ هزار و ۵۷۵ واحد قرار گرفت.


این در حالی بود که نمادهای ارفع، هرمز و دماوند با اثر منفی بر این متغیر، مانع رشد بیشتر آن شدند.



همچنین شاخص قیمت طی روزی که گذشت حدود ۱.۵ واحد مثبت شد و شاخص کل هم وزن ۳۵۰ واحد رشد داشت.



☸️ صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای ثرود، نیان، زنگان، ساوه، ثغرب، سپیدار و ثتران بود و در مقابل نمادهای بکابل، قشیر، وتعاون، کایزد، پارتا، فزرین و ودی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.



در پایان بازار امروز نمادهای نیان، کرمان، بمولد، خاور، زنگان، ثپردیس و عالیس در جدول نمادهای پر تراکنش قرار گرفتند.



#گزارش_بازار


#آمار_معاملات


#فرابورس



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0