فرارسانه
1402/07/23
15:35
📅آمار معاملات فرابورس در دومین روز هفته (23 مهرماه 1402) 💢 3.9 میلیارد برگه دارایی مالی تغییر مالکیت دادند 📍 بازارهای سهام فرابورس در معاملات ام...

📅آمار معاملات فرابورس در دومین روز هفته (۲۳ مهرماه ۱۴۰۲)



💢 ۳.۹ میلیارد برگه دارایی مالی تغییر مالکیت دادند



📍 بازارهای سهام فرابورس در معاملات امروز شاهد داد و ستد بیش از ۳.۹ میلیارد دارایی مالی بین سرمایه‌گذاران بودند.



☸️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در معاملات روز جاری یک‌شنبه ۲۳ مهرماه، بازارهای فرابورس شاهد داد و ستد بیشتر از ۳.۹ میلیارد برگه انواع دارایی مالی به ارزشی بالغ‌بر ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان طی ۱۵۷ هزار نوبت معاملاتی بودند.



☸️نگاهی به ارزش معاملات به تفکیک ابزار نشان می دهد امروز در بازارهای سهامی فرابورس بیشتر از ۲ میلیارد برگه سهم به ارزشی بالغ بر یک‌هزارمیلیارد تومان خریدوفروش شد.



سرمایه‌گذاران فرابورسی امروز ۱.۸ میلیارد واحد صندوق‌های سرمایه‌گذاری را هم به ارزش بیش از ۲ هزار میلیارد تومان دادوستد کردند.



در ادامه معاملات روز یک‌شنبه بیش از ۵.۶ میلیون اوراق مالی اسلامی به ارزش ۴۹۷ میلیارد تومان دادوستد شد. همچنین در جریان عملیات بازار باز ۳۳ میلیون برگه معاملات به ارزش ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان ثبت شد



در بازار روز جاری نمادهای آریا، غصینو، فزر، انتخاب و گلدیرا با بیشترین اثر منفی بر شاخص کل، افت ۵۱ واحدی این متغیر را رقم زدند تا در سطح ۲۴ هزار و ۸۴۸ واحد به کار خود پایان دهد. این در حالی بود که نمادهای خاور و ودی با اثر مثبت بر آیفکس مانع از افت بیشتر این متغیر شدند.



همچنین شاخص قیمت طی روزی که گذشت ۱۲ واحد منفی شد و شاخص کل هم وزن نیز افتی ۳۴۴ واحدی داشت.



☸️ صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای زنگان، ثپردیس، ثالوند، پارتا، ثتران، ودی و پیزد بود و در مقابل نمادهای غشهداب، گلدیرا، وگستر، غفارس، غدانه، کتوسعه و غصینو کاهش قیمت را داشتند.



در پایان بازار امروز نمادهای دی، زفجر، خاور، عالیس، بمولد، کرمان و کتوسعه در جدول نمادهای پر تراکنش قرار گرفتند.



#گزارش_بازار


#آمار_معاملات


#فرابورس



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0