بیدار بورس
1401/05/30
16:30
🔴 فرش قرمز فولاد برای بورس بازار سرمایه امروز هم مانند روز گذشته روند منفی را در پیش گرفت و در نتیجه بیش از 8 هزار واحد ریزش را تجربه کرد. در ...

🔴 فرش قرمز فولاد برای بورس بازار سرمایه امروز هم مانند روز گذشته روند منفی را در پیش گرفت و در نتیجه بیش از ۸ هزار واحد ریزش را تجربه کرد.


در جریان معاملات امروز بار دیگر شاهد کاهش ارزش معاملات بودیم و ارزش معاملات خرد به حدود ۲هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان رسید. این برای دومین روز متوالی است که ارزش معاملات خرد دوباره به زیر ۳هزار میلیارد تومان رسید.


در ساعت پایانی معاملات امروز شاهد بازگشت نماد فولاد مبارکه اصفهان به بازارسرمایه بودیم این نماد که روز گذشته به دلیل گزارش تحقیق و تفحص مجلس تعلیق شده بود، در دقایق پایانی بازار به معاملات بازگشت و اما این بازگشت برای بازار خوشایند نبود و این نماد با تاثیر منفی ۱۹۶۴واحدی، بیشترین تاثیر منفی را بر روند شاخص کل بجا گذاشت.



🔻از معاملات امروز چه خبر؟


در پایان معاملات امروز(یکشنبه، سی‌ام مردادماه) شاخص کل بورس پس از افت ۸ هزار و ۹۲۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۲۹ هزار واحدی قرار گرفت و شاخص هم وزن نیز با ۸۸۸ واحدی افت به محدوده ۳۹۶ هزار واحدی بازگشت



🔴صدرنشین تاثیر در شاخص


در این پست علاوه بر نگاهی به بازار امروز، مروری هم بر سهم #فخوز که امروز جز صدرنشینان تاثیر در شاخص بود، می‌اندازیم.



نمادهای تاثیرگذار


#فولاد#فارس#کچاد#آریا#فرابورس#فزر



نمادهای پرتراکنش


#خساپا#خودرو#های‌وب#دی#فزر#آریا



برترین تقاضا


#خاور#قشرین#نشار#بورس#لکما#میهن



برترین عرضه


#پلاست#داراب#فجوش#فنفت#فگستر



خروج پول هوشمند


#وامید#هم‌وزن#بتک#واتی#وآفری



منابع: کدال، انیگما، بورس ویو و TSETMC



#گزارش_بازار



انتهای خبر

0
0