بورس۲۴
1400/12/21
12:55
واکنش منفی بورس به خبر توقف مذاکرات وین

ارزش معاملات خرد بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود که نسبت به روز چهارشنبه حدود ۶ درصد کاهش داشت. صنایع فرآورده های نفتی، خودرو و قطعه ساز، محصولات شیمیایی، بانک ها و موسسات و فلزات اساسی بخش عمده ارزش معاملات امروز را تشکیل دادند.

واکنش منفی بورس به خبر توقف مذاکرات وین

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود که نسبت به روز چهارشنبه حدود ۶ درصد کاهش داشت. صنایع فرآورده های نفتی، خودرو و قطعه ساز، محصولات شیمیایی، بانک ها و موسسات و فلزات اساسی بخش عمده ارزش معاملات امروز را تشکیل دادند.


حقیقی ها بیش از همه پارس، شیراز، شپدیس، بمیلا، هرمز، غبشهر، کسعدی، وغدیر، سغرب، انرژی۳، زاگرس و ورازی خریدند و تا توانستند از وبملت، شبندر، شپنا، شتران، خودرو، حکشتی، وتجارت، بپاس، فاسمین، خگستر، ومعادن، ونوین، خساپا، وبصادر، شبریز، فملی، شستا، وپارس و آریا خروج زدند.


سهامداران حقیقی امروز در مجموع بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان از سهم های خود را نقد و از بازار خارج کردند.


شاخص کل بیش از ۱۵ هزار واحد کاهش داشت و با بیشترین تاثیرپذیری منفی از سهم های فملی، شبندر، شستا، شپنا و شتران به ارتفاع ۱ میلیون و ۳۳۲ هزار واحد برگشت. تلاش تعداد معدودی از نمادها مانند شپدیس و کچاد برای بالا کشیدن شاخص بی نتیجه ماند. شاخص هموزن نیز ۳ هزار و ۵۸۹ واحد ریخت تا یکبار دیگر در محدوده ۳۳۹ هزار واحدی بایستد. شاخص فرابورس هم ۸۷ واحد کاهش داشت.


با وجود اینکه در بازار امروز شاهد برتری عرضه نسبت به تقاضا بودیم اما به طور کلی بازار همراه با تعادل دنبال شد. خریدهای پرحجم حقوقی ها در کف قیمت های امروز موجب شد تا صف فروش سنگینی در عمده نمادهای بااهمیت بازار ایجاد نشود. در همین حال که بازار سهام به خبر توقف مذاکرات واکنش منفی نشان داد اما بازار ارز دچار نوسان چندانی نشد و در محدوده ۲۶ هزار و ۵۰ تومان تا ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان دنبال شد.


برای اطلاع از خرید و فروش پالایش یکم روی لینک کلیک کنید.↪️


برای اطلاع از اخبار دلار امروز روی لینک کلیک کنید.↪️


برای اطلاع از جزئیات افزایش سرمایه شستا روی لینک کلیک کنید.↪️

انتهای خبر

0
0