بورس۲۴
1401/11/11
14:04
کاهش ۷ درصدی ارزش معاملات خرد

در ادامه بهبود روند معاملات از نیمه دوم معاملات روز قبل، امروز هم بازار با برتری نسبی متقاضیان همراه شد. اگر چه در میانه بازار فشار عرضه ها کمی زیاد شد اما در دقایق پایانی روند تقاضاها بهتر و سبزی بازار پررنگ تر شد.

کاهش 7 درصدی ارزش معاملات خرد

بورس۲۴ : در ادامه بهبود روند معاملات از نیمه دوم معاملات روز قبل، امروز هم بازار با برتری نسبی متقاضیان همراه شد. اگر چه در میانه بازار فشار عرضه ها کمی زیاد شد اما در دقایق پایانی روند تقاضاها بهتر و سبزی بازار پررنگ تر شد.


ارزش معاملات خرد با ۷ درصد کاهش نسبت به دیروز در محدوده ۶ همت باقی ماند. پرمعامله ترین گروه ها به ترتیب بانک ها و موسسات، خودرو و ساخت قطعات، انبوه سازی، فلزات اساسی و محصولات غذایی بودند.


تراز پول خرد منفی ۸۵ میلیارد تومان شد. تا حدود ساعت ۱۲ تراز پول خرد به بیش از منفی ۱۲۰ میلیارد تومان رسیده بود اما در پایان با بهبود تقاضا بخشی از این نقدینگی مجددا به بازار برگشت. در صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله تراز پول خرد مثبت ۱۶۰ میلیارد تومان شد.


گروه های غذایی، حمل و نقل، خدمات فنی و مهندسی و دارویی و همچنین نمادهای غدانه، حآفرین، وآذر، غدیس، وشهر، رمپنا، اردستان، کاما، شستا، وپست، وبصادر و خودرو در صدر بیشترین ورود پول حقیقی قرار گرفتند.


در گروه های شیمیایی، فرآورده های نفتی، بانک ها و موسسات و بیمه و نمادهای وسالت، شپنا، خساپا، آریا، گشان، وثنو، دی، رافزا، وغدیر، دکوثر، بپاس و وحکمت شاهد بیشترین خروج پول خرد و عمده ترین حمایت از سوی حقوقی ها بودیم.


امروز شاخص کل با بیش از ۱۶,۸۰۰ واحد افزایش معادل ۱,۱۰ درصد خود را تا ارتفاع ۱ میلیون و ۵۵۶ هزار واحد بالا برد. شاخص هموزن نیز با رشد بیش از ۶,۴۰۰ واحدی معادل ۱,۳۳ درصد به محدوده ۴۸۶ هزار واحد رسید.

انتهای خبر

0
0