بورس پرس
1402/11/18
08:42
توقف ۷ نماد و تعلیق "شنبدر و پترول"، رفع گره از ۴ سهم و فهرست ۱۴ ابطالی

نماد ۷ شرکت بسته، "شبندر و پترول" تعلیق و ۴ سهم نیز مشمول رفع گره معاملاتی شدند و فهرست معاملات ابطالی هم به ۱۴ شرکت کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، قبل از آغاز معاملات آخرین روز کاری این هفته بازار سهام، نماد شرکت های گروه صنایع بهشهر ایران، شیشه و گاز و آهن و فولاد ارفع به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و بعد از ساعت ۱۰ بازگشایی می شوند.


شرکت های فولاد مبارکه و پترول برای یک روز و بانک ایران زمین، سرمایه گذاری لقمان و پرسپولیس هم برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شد.


نماد پالایشگاه بندرعباس و پتروشیمی تندگویان هم به دلیل بررسی وضعیت اطلاعاتی تا اول و دوم اسفند تعلیق شد.


سهام ۴ شرکت فرابورسی جوش و اکسیژن ایران،لیزینگ رازی شیشه سازی مینا و کابلسازی ‌ایران که در روزهای قبل دارای صف خرید و فروش بودند، امروز مشمول رفع گره معاملاتی هستند.


ابطال با توضیح بخشی از معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی هم شامل سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی به دلیل ظن استفاده از اطلاعات نهانی و دستکاری، سیمان ایلام برای معاملات چرخشی ، صنعتی سپاهان، گروه دارویی برکت، فولاد خوزستان، فولاد مبارکه اصفهان، سپید ماکیان، بانک تجارت، فولاد کاوه جنوب کیش، سرمایه گذاری سیمان تامین، پدیده شیمی قرن و ریخته گری تراکتور سازی ایران به دلیل عدم رعایت اصل انصاف و نمادهای فرابورسی " ویسا و فکمند،، طبق مفاد ۲۰ و ۱۴۷ دستورالعمل شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0