فرارسانه
1401/03/03
15:36
📆در معاملات روز جاری فرابورس انجام شد ( سه‌شنبه سوم خرداد ماه) ✅ 1700میلیارد تومان سهم در بازار دست به دست شد 📌طی دادوستدهای روز جاری آیفکس فرابو...

📆 در معاملات روز جاری فرابورس انجام شد ( سه‌شنبه سوم خرداد ماه)



✅ ۱۷۰۰میلیارد تومان سهم در بازار دست به دست شد



📌طی دادوستدهای روز جاری آیفکس فرابورس اندکی بالا رفت و در عدد ۲۱ هزار و ۳۲۱ به کار خود پایان داد.



⭕️ به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران در معاملات روز جاری، سه‌شنبه سوم خردادماه، در بازارهای فرابورس بیش از ۶ هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان انواع دارایی مالی دست‌به‌دست شد که متعلق به ۴ میلیارد برگه بود. این معاملات در ۳۳۶ هزار نوبت به ثبت رسید.



بر اساس این گزارش طی معاملات امروز بیش از ۳.۲ میلیارد سهم به ارزش حدود ۱۷۰۰ میلیارد تومان در بازار سهام فرابورس مورد دادوستد قرار گرفت. همچنین در بازار اوراق مالی اسلامی هم شاهد دادوستدهایی با حجم ۴۱ میلیون ورقه و ارزش نزدیک به ۴ هزار میلیارد تومان بودیم.



در بازار امروز نمادهای وسپهر، ددانا، وهور و دماوند بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند و رشد ۷ واحدی این متغیر را رقم زدند. در مقابل نمادهای غصینو، سمگا و هرمز با بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس، مانع رشد بیشتر آن شدند.



توجه معامله گران بازار امروز نیز در نمادهای ددانا، کرمان، وسپهر، مدیریت، تلیسه، حگهر و سمگا بیشتر از سایر نمادها بود که باعث شد این نمادها عنوان پر تراکنش ترین‌ها را از آن خود کنند.



همچنین بیشترین رشد قیمت‌ها نیز متعلق به نمادهای ثپردیس، ثغرب، سبزوا، زدشت، اعتلا، ولشرق و وسپهر بود، در مقابل نمادهای ثرود، حآسا، سدبیر، کمرجان، نطرین، تلیسه و افرا با بیشترین افت قیمت در انتهای جدول معاملات نشستند.




#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0