بورس پرس
1402/08/30
08:36
توقف ۹ نماد و سهم ۵۰ درصدی، رفع گره از دو شرکت مثبت و ۱۷ ابطالی

نماد ۹ شرکت بسته، یک شرکت با بازدهی بیش از ۵۰ درصدی مشمول کنفرانس اطلاع رسانی و دو سهم مثبت مشمول رفع گره شدند و آمار ابطالی ها هم به ۱۷ شرکت رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در چهارمین روز کاری هفته، نماد شرکت های ایران تایر، بانک ملت، سرمایه گذاری نیرو، پگاه آذربایجان غربی، تامین سرمایه نوین، سرمایه گذاری میراث فرهنگی، گروه مالی صبا تامین و کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و بعد از ساعت ۱۰ بازگشایی می شوند.


شرکت گروه صنعتی و معدنی امیر هم برای دو روز از تابلو معاملات خارج و سیمان غرب آسیا هم به دلیل افزایش قیمت بیش از ۵۰ درصدی، مشمول برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی و متوقف شد.


در این میان سهام دو شرکت فرابورسی کیوان و پتروشیمی دهدشت که در روزهای قبل دارای صف خرید بودند، امروز مشمول رفع گره معاملاتی است.


ابطال با توضیح بخشی از معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی هم شامل عمران و توسعه فارس و دشت مرغاب به علت ظن دستکاری قیمتی ، شستا، سایپا، پالایش نفت بندرعباس، پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه و بانک ملت به علت عدم رعایت اصل انصاف و نمادهای فرابورسی" شسم، آبنیه، چنوپا، ثنور، وسرمد، کتوسعه، مرقام، تشتاد، بالاس، وپسا " طبق ماده های ۲۰ و ۱۰ و ۱۴۷ دستورالعمل شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0