بورس۲۴
1401/05/23
13:28
رشد ارزش معاملات و خروج مجدد پول حقیقی ها

در روز جاری ارزش معاملات خرد به بیش از ۳,۱ همت رسید که نسبت به دیروز حدود ۸ درصد رشد را تجربه کرد. بیشترین معاملات در گروه های خودرو و ساخت قطعات، بانک ها و موسسات، فرآورده های نفتی، فلزات اساسی و محصولات شیمیایی انجام شد.

رشد ارزش معاملات و خروج مجدد پول حقیقی ها

بورس۲۴ : در روز جاری ارزش معاملات خرد به بیش از ۳,۱ همت رسید که نسبت به دیروز حدود ۸ درصد رشد را تجربه کرد. بیشترین معاملات در گروه های خودرو و ساخت قطعات، بانک ها و موسسات، فرآورده های نفتی، فلزات اساسی و محصولات شیمیایی انجام شد.


بیشترین ورود پول حقیقی به گروه های فلزات اساسی، هتل و رستوران و قند و شکر بود. در مقابل گروه های بانک ها و موسسات، سرمایه گذاری ها و فعالیت های کمکی به نهادهای مالی واسط شاهد بیشترین تزریق پول از سوی حقوقی های بازار بودند.


امروز حقیقی ها حدود ۲۳۰ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. تراز پول خرد صندوق های با درآمد ثابت نیز منفی ۶۷ میلیارد تومان بود.


نمادهای ورنا، وبانک، فولاد، شاراک، حگهر، ذوب، فلوله، شبریز، سمگا و قیستو عمده ترین خریدهای حقیقی از حقوقی بودند. حقوقی ها نیز بیش از همه از تفارس، آریان، شستا، وبملت، اسیاتک، خودرو، حکشتی، وپاسار، وتجارت و زپارس در مقابل عرضه های حقیقی حمایت کردند.


در پایان شاخص کل با ۳ هزار و ۴۴۷ واحد افت به محدوده یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحد رسید. فملی، نوری، فولاد و فارس بیشترین اثر منفی و شاراک، خساپا و وبانک بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. شاخص هموزن نیز با افت ۴۳۷ واحدی مواجه شد. در بازار فرابورس نیز شاهد کاهش ۵۹ واحدی شاخص بودیم.

انتهای خبر

0
0