بورس پرس
1401/06/12
15:24
معاملات مشکوک دو شرکت غذایی، "خصدرا"، یک انبوه ساز و لیزینگ + ۱۰ نماد

در روز افت ۱۲.۴ هزار واحدی شاخص، دو شرکت از گروه محصولات غذایی، "خصدرا"، یک انبوه ساز و لیزینگ به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات اولین روز کاری این هفته، بازار سهام با عقب گرد گروه های بزرگ و رشد تک نمادها آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت ۱۲ هزار و ۴۵۵ واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و ۴۲۶ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۳.۷ و ۳۳.۸ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به سایپا، شستا، بانک دی، ایران خودرو به همراه بانک تجارت با تقاضای ۵۱۰، ۳۵۷، ۲۹۲، ۲۸۰ و ۱۵۴ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۰ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، پگاه گلپایگان شرکت حاضر در بازار اول فرابورس با رشد ۵.۹ درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۴.۷ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های سرمایه گذاری فلات ایرانیان ، خاک چینی ایران، پارس خزر ، بهنوش ، سرمایه گذاری مسکن تهران، سپنتا ، کشتیرانی آریا، لیزینگ رازی، رادیاتور ایران ، کاشی تکسرام ، تامین ماسه ریخته گری ، مس تکنار، صنعتی دریایی ایران و ایران مرینوس ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور دو شرکت از گروه محصولات غذایی، یک انبوه ساز و لیزینگ، "خصدرا" به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0