بورس۲۴
1402/02/19
14:34
رشد ۱۰۰ درصدی ارزش معاملات خرد

ارزش معاملات خرد با حدود صد در درصد افزایش نسبت به دیروز مجددا به بالای ۲۰ هزار میلیارد تومان برگشت.

رشد 100 درصدی ارزش معاملات خرد

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد با حدود صد در درصد افزایش نسبت به دیروز مجددا به بالای ۲۰ هزار میلیارد تومان برگشت. پرمعامله ترین گروه ها به ترتیب خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فلزات اساسی، بانک ها و موسسات و انبوه سازی بودند.


تراز پول خرد بازار منفی ۱,۶۳۵ میلیارد تومان و در صندوق های با درآمد ثابت نیز منفی ۲۷۵ میلیارد تومان شد.


گروه های خودرو و ساخت قطعات، سرمایه گذاری ها، بانک ها و موسسات و انبوه سازی بیشترین پول خرد را از دست دادند. اما در گروه های استخراج کانه های فلزی، محصولات شیمیایی، فعالیت های کمکی، فرآورده های نفتی و حمل و نقل آبی شاهد بیشترین ورود پول از سوی حقیقی ها بودیم.


حقیقی ها بیش از همه آسیا، وبملت، کالا، فرود، شبریز، شپاکسا، غکورش، فزر، تفارس، خاور و وشهر را از حقوقی ها خریداری کردند و به آن ها خودرو، گلدیرا، خساپا، ذوب، خگستر، وکغدیر، وپارس، شستا، خوساز، وبصادر و حکشتی فروختند.


در ابتدای بازار شاخص کل بیش از ۵۴ هزار واحد افول داشت اما در ادامه بخش قابل توجهی از افت خود را جبران کرد و با کاهش ۸ هزار واحدی نسبت به دیروز و با قرارگیری در سطح ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار واحد به کار خود خاتمه داد. نمادهای میدکو، اخابر و خودرو بیشترین تاثیر منفی و فولاد، وبملت، شپنا و نوری بیشترین اثر مثبت را بر آن داشتند.


شاخص هموزن اما در جبران ارتفاع از دست داده اش به اندازه شاخص کل توفیق نداشت و در نهایت با کاهش ۲۱ هزار احدی و در محدوده ۷۸۲ هزار واحد کارنامه امروز خود را بست. شاخص فرابورس نیز ۳۴۶ واحد افت کرد.

انتهای خبر

0
0