فرارسانه
1401/03/02
16:05
📆طی معاملات دومین روز خردادماه رقم خورد (دوشنبه دوم خرداد 1401) ✅تغییر مالکیت 156 هزار میلیارد تومان دارایی مالی در بازارهای فرابورس 📌بازار سهام ...

📆 طی معاملات دومین روز خردادماه رقم خورد (دوشنبه دوم خرداد ۱۴۰۱)



✅ تغییر مالکیت ۱۵۶ هزار میلیارد تومان دارایی مالی در بازارهای فرابورس



📌بازار سهام فرابورس امروز شاهد جابه‌جایی بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برگه سهم بود که به ۳.۴ میلیارد سهم شرکت‌های حاضر در بازارهای فرابورس تعلق داشت.



⭕️ به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در دادوستدهای روز جاری بیش از ۱۵۶ هزار میلیارد تومان دارایی مالی در بازارهای فرابورس دست‌به‌دست شد که حجم این مبادلات فراتر از ۵.۵ میلیارد ورقه بود و در ۴۵۸ هزار نوبت معاملاتی به ثبت رسید.



گفتنی است افزایش حجم و ارزش معاملات روز جاری به روال دوشنبه‌های هر هفته به دلیل عملیات بازار باز بانک مرکزی بود. طی این مبادلات بیش از ۱.۶ میلیارد ورقه به ارزش بیش از ۱۵۱ هزار میلیارد تومان جابه‌جا شد.



همچنین امروز ۳.۴ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان مورد خریدوفروش قرار گرفت. در جریان مبادلات اوراق مالی اسلامی نیز ۱۴ میلیون ورقه دارایی مالی به ارزش ۱۳۰۰ میلیارد تومان دادوستد شد.



آیفکس فرابورس در پایان بازار امروز ۲۴۳ واحد افت کرد و در عدد ۲۱ هزار و ۳۱۷ قرار گرفت. نمادهای هرمز، صبا، آریا، شگویا، غصینو و فرابورس بیشترین اثر منفی را بر این متغیر داشتند و در مقابل وسپهر با معاملاتی مثبت مانع ریزش بیشتر این شاخص شد.



نگاهی به آمار معاملات نشان می‌دهد صدرنشینی بازار با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای ثغرب، اعتلا، وسپهر، ولشرق، فروسیل، زقیام و وگستر بود و در مقابل نمادهای زفکا، ثرود، ثعمرا، اوان، گکوثر، فرابورس و توسن با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.



همچنین پر تراکنش‌ترین نمادهای امروز هم فروسیل، ددانا، حگهر، مدیریت، کرمان، فرابورس و تجلی بودند.




#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0