بورس۲۴
1401/04/22
13:03
صعود بورس به مدد سهام پالایشی

ارزش معاملات خرد با ۵ درصد افت نسبت به دیروز به کمتر از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید. این کمترین مقدار روزانه در ۴ ماه اخیر است. پرمعامله ترین گروه های امروز از لحاظ ریالی به ترتیب فرآورده های نفتی، خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فلزات اساسی و بانک ها و موسسات بودند.

صعود بورس به مدد سهام پالایشی

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد با ۵ درصد افت نسبت به دیروز به کمتر از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید. این کمترین مقدار روزانه در ۴ ماه اخیر است. پرمعامله ترین گروه های امروز از لحاظ ریالی به ترتیب فرآورده های نفتی، خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فلزات اساسی و بانک ها و موسسات بودند.


پس از مدت ها در گروه های فرآورده های نفتی و دارویی شاهد بیشترین ورود پول از سوی حقیقی ها بودیم. حقوقی ها تا توانستند به گروه های بانکی، عرضه برق، شرکتهای چند رشته ای صنعتی و شیمیایی نقدینگی وارد کردند.


بیشترین خریدهای حقیقی از حقوقی در نمادهای شاوان، شبندر، شپدیس، بمپنا، کقزوی، ثفارس، خساپا، زاگرس، درهآور، فباهنر و شتران انجام شد. اما حقوقی ها تا حد امکان از مبین، دی، کسرا، شستا، شصفها، شپنا، وبانک، تفارس، وساخت و افق در مقابل فروش های حقیقی حمایت کردند.


امروز شاخص ها تغییر مسیر داده و لباس سبز بر تن کردند. شاخص کل ۶ هزار و ۵۱۷ واحد بالا رفت و به بالای یک میلیون و ۴۹۰ هزار واحد رسید. شاخص هموزن با ۱,۵۳۷ واحد افزایش تا ارتفاع ۴۰۷ واحد پیش رفت. شاخص فرابورس نیز ۱۱۰ واحد رشد داشت و به سطح ۱۹ هزار و ۸۰۹ واحد دست یافت.


شپنا، شبندر، شتران، شبریز و شستا بیشترین نقش آفرینی را در رشد شاخص کل داشتند. اما فملی و میدکو بیشترین تاثیر منفی را بر آن گذاشتند.

انتهای خبر

0
0