بورس۲۴
1402/08/09
13:04
خریداران پا پس کشیدند، شاخص درجا زد

خالص ارزش معاملات خرد با کاهش ۸ درصدی نسبت به دیروز به محدوده ۲,۹۲۰ میلیارد تومان رسید. بیشترین معاملات مربوط به گروه های خودرو و ساخت قطعات، انبوه سازی، فلزات اساسی، محصولات شیمیایی و سرمایه گذاری ها بود.

بورس۲۴ : خالص ارزش معاملات خرد با کاهش ۸ درصدی نسبت به دیروز به محدوده ۲,۹۲۰ میلیارد تومان رسید. بیشترین معاملات مربوط به گروه های خودرو و ساخت قطعات، انبوه سازی، فلزات اساسی، محصولات شیمیایی و سرمایه گذاری ها بود.


حقیقی ها امروز بالغ بر ۴۱۵ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. این در حالی است که دیروز شاهد مثبت شدن تراز پول خرد بازار پس از ۹ روز منفی متوالی بودیم.


در گروه های مخابرات، حمل و نقل انبارداری و هتل و رستوران شاهد بیشترین ورود پول خرد و از گروه های بانکی، خودرو و قطعه ساز و فلزی شاهد عمده ترین خروج پول خرد بودیم.


حقیقی ها تا توانستند از حقوقی ها ثفارس، اخابر، سنیر، ثغرب، ثاخت، غگلپا، حآفرین، کفپارس، تفارسح، گشان و وایرا خریدند. حقوقی ها عمدتا از عرضه های حقیقی در نمادهای وبملت، خساپا، آریان، شستا، شپنا، فملی، خودرو، خگستر و وسدید حمایت کردند.


شاخص کل که در ابتدا مثبت بود در ادامه تغییر جهت داد و ضمن بازپس گیری مسیر اندک افزایشی خود در نهایت به منفی ۲۱۰ واحد بسنده کرد و بدون تغییر چندانی نسبت به دیروز در ارتفاع ۱ میلیون و ۹۸۱ هزار واحد باقی ماند. اخابر، کگل و فولاد بیشترین اثر مثبت و شتران، شبندر، خودرو و تاپیکو عمده ترین تاثیر منفی را بر آن داشتند.


شاخص هموزن هم با ۱۱۸ واحد رشد به کار خود خاتمه داد. شاخص فرابورس نیز ۳۲ واحد افت داشت.


انتهای خبر

0
0