فرارسانه
1401/02/20
16:27
📆 اقبال به سهام در بازار روز سه‌شنبه ( 21 اردیبهشت‌ماه 1401) ✅ خریدوفروش 1800 میلیارد تومان سهم در فرابورس 📌 بازارهای فرابورس روز سه‌شنبه شاهد م...

📆 اقبال به سهام در بازار روز سه‌شنبه ( ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱)



✅ خریدوفروش ۱۸۰۰ میلیارد تومان سهم در فرابورس



📌 بازارهای فرابورس روز سه‌شنبه شاهد معاملاتی بالغ‌بر ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان انواع دارایی مالی بودند.



⭕️ به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در نتیجه دادوستدهای روز جاری، سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه، بیش از ۳.۷ میلیارد برگه انواع دارایی مالی به ارزش ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در ۳۲۱ هزار نوبت معاملاتی، دادوستد شد.



در بازارهای روز جاری، سهام بیشترین طرفدار را داشت. به‌این‌ترتیب که از کل ارزش معاملات، نزدیک به یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان انواع برگه سهم امروز دست‌به‌دست شد که حجم این معاملات بیشتر از ۳.۴ میلیارد ورقه بود.



این در حالی بود که در بازار اوراق مالی اسلامی ۳.۵ میلیون برگه به ارزش ۲۴۰ میلیارد تومان خریدوفروش شد، همچنین در جریان عملیات بازار باز بانک مرکزی نیز معاملاتی ۳۰۰ میلیارد تومانی متعلق به ۳.۳ میلیون برگه ثبت شد.



امروز افت قیمت نمادهای کگهر، هرمز، زاگرس، شگویا و آریا باعث شد تا آیفکس فرابورس اندکی افت کند و با منفی ۵ واحدی همراه شود. این متغیر در پایان بازار روز جاری به عدد ۲۱ هزار و ۸۹ رسید. غصینو و بپاس نیز با بیشترین رشد قیمت و اثر مثبت بر شاخص کل، مانع افت بیشتر آن شدند.



همچنین مرکز توجه سرمایه‌گذاران سهام نمادهای کرمان، فزر، آریا، فرابورس، گدنا، تلیسه و فجهان بود که باعث شد این نمادها پر تراکنش ترین‌های بازار باشند.



رصد آمار معاملات نشان می‌دهد نمادهای غپاذر، درهآور، ودی، ثرود، حآسا، زماهان و بهپاک بیشترین رشد قیمت و نمادهای ومعلم، آس‌پ، فروی، سبزوا، ساینا، دبالک و حسیر بیشترین کاهش قیمت‌ها را داشتند.




#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0