بورس۲۴
1401/06/19
14:45
بورسی ها از صندوق های با درآمد ثابت هم ناامید شدند!

در روز جاری ارزش معاملات خرد کمتر از ۲,۶ همت بود که نسبت به روز چهارشنبه حدود ۱۵ درصد افت را متحمل شد. بخش عمده ارزش معاملات مربوط به گروه های خودرو و ساخت قطعات، شیمیایی، فلزی، انبوه سازی و حمل و نقل بود.

بورسی ها از صندوق های با درآمد ثابت هم ناامید شدند!

بورس۲۴ : در روز جاری ارزش معاملات خرد کمتر از ۲,۶ همت بود که نسبت به روز چهارشنبه حدود ۱۵ درصد افت را متحمل شد. بخش عمده ارزش معاملات مربوط به گروه های خودرو و ساخت قطعات، شیمیایی، فلزی، انبوه سازی و حمل و نقل بود.


حقیقی ها به گروه های دارویی، هتل و رستوران و سایر واسطه گری های مالی بیشترین تزریق پول را داشتند اما عمده ترین خروج پول خرد از گروه های شیمیایی، حمل و نقل و خودرو و ساخت قطعات اتفاق افتاد.


تراز پول خرد بازار حدود ۴۰۰ میلیارد تومان منفی شد. در صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله در بازار هم پس از ۹ روز متوالی شاهد منفی شدن تراز پول خرد بودیم. حقیقی ها امروز در حالی حدود ۲۶ میلیارد تومان نقدینگی از این صندوق ها خارج کردند که طی ۹ روز گذشته در مجموع بیش از یک همت سرمایه وارد آن ها کرده بودند.


نمادهای درازی، خکرمان، سمگا، کایزد، فنفت، توسن، ولغدر، انرژی۳، آبین و زپارس در صدر خریدهای حقیقی از حقوقی قرار داشتند. حقوقی ها بیشترین حمایت خود را بر روی نمادهای حکشتی، شستا، های وب، شتران، خساپا، وغدیر، تفارس، فملی، فارس و شپدیس متمرکز کردند.


در پایان شاخص کل ۱۵ هزار و ۴۲۱ واحد معادل ۱,۰۹ درصد افت کرد و به ارتفاع یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحد برگشت. نمادهای فارس، کچاد، حکشتی، وپاسار، کگل، وبملت و شستا بیشترین نقش را در پایین کشیدن شاخص داشتند.


شاخص هموزن هم با تحمل افت ۴ هزار و ۷۵۵ واحد ۱,۱۶ درصد دیگر کاهش یافت و در محدوده ۴۰۵ هزار واحد قرار گرفت. شاخص فرابورس نیز ۱۳۷ واحد کاهش داشت.

انتهای خبر

0
0