سهم گلچین
1399/11/21
09:01
#سپاها اطلاعیه 99/11/20 *سيمان سپاهان* پیش بینی سود هر سهم این شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بالغ بر ۶۲۵ ریال به ازای هر سهم می باشد.(...

#سپاها


اطلاعیه ۹۹/۱۱/۲۰


*سیمان سپاهان*


پیش بینی سود هر سهم این شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بالغ بر ۶۲۵ ریال به ازای هر سهم می باشد.(تعداد سهام شرکت ۲۴۵۰ میلیون سهم) پیش بینی فوق تا میزان قابل توجهی تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز، افزایش سطح عمومی قیمتها و تغییرات بازار محصولات این شرکت می باشد. لذا توجه سهامداران محترم و فعالان بازار سرمایه را به این موضوع جلب مینماییم.




#چکاپا


اطلاعیه ۹۹/۱۱/۲۰


*گروه صنایع کاغذ پارس*


با توجه به عملیات این شرکت و بودجه پیش بینی شده تلفیقی برای هر سهم در سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ به مبلغ ۳۰۲ ریال سود پیش بینی گردیده است. مراتب جهت اطلاع کلیه ذینفعان و استفاده کنندگان اعلام می گردد.




#غبهنوش


اطلاعیه ۹۹/۱۱/۲۰


*بهنوش ایران*


با توجه به عملکرد ۹ ماهه سال جاری مبلغ پیش بینی سود هر سهم منتهی به ۹۹/۱۲/۳۰ که براساس سرمایه ۳۶۰،۰۰۰ میلیون ریال مبلغ ۲،۴۷۱ ریال خواهد بود.




#قچار


اطلاعیه ۹۹/۱۱/۲۰


*فرآورده های غذایی و قند چهارمحال*


با توجه به روند عملیات تولید و فروش جاری و هزینه های جاری پیش‌بینی می‌شود که این شرکت تا پایان سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به ازای هر سهم ۹۱۱ ریال سود محقق نماید .




#فمراد


اطلاعیه ۹۹/۱۱/۲۰


*آلومراد*


با توجه به روند عملیات تولید و فروش شرکت سود هر سهم این شرکت تا پایان سال منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ مبلغ ۴.۰۷۱ ریال می باشد




#قزوین


اطلاعیه ۹۹/۱۱/۲۰


*کارخانجات قند قزوین*


با توجه به عملکرد ده ماهه سال جاری، پیش بینی سود خالص منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به مبلغ ۳۶۹،۸۶۶ میلیون ریال با سرمایه ۳۳۰،۱۹۷ میلیون ریال و سود هر سهم به مبلغ ۱،۱۲۰ ریال برآورد می گردد.




#سکرد


اطلاعیه ۹۹/۱۱/۲۰


*سیمان کردستان*


با توجه به عملکرد۳ماهه سال جاری مبلغ پیش بینی سودخالص منتهی به ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ برابر با ۷۶۲.۴۶۴ میلیون ریال می باشد که براساس سرمایه ۲.۲۰۰.۰۰۰ میلیون ریال سود هر سهم به مبلغ ۳۴۷ ریال خواهد بود.




#بموتو


اطلاعیه ۹۹/۱۱/۲۰


*موتوژن*


مبلغ پیش بینی سود خالص برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ برابر ۴.۰۵۹.۹۲۷ میلیون ریال می باشد که براساس تعداد سهام عادی ۶۸۰.۴۰۰.۰۰۰ سود هر سهم به مبلغ ۵.۹۶۷ ریال خواهد بود.




#سدشت


اطلاعیه ۹۹/۱۱/۲۰


*صنایع سیمان دشتستان*


با توجه به عملیات این شرکت و بودجه پیش بینی شده برای هر سهم در سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ مبلغ ۶۸۵ ریال به ازای هر سهم و مبلغ ۸۰۸ میلیارد ریال پیش بینی گردیده است.




#بترانس


اطلاعیه ۹۹/۱۱/۲۰


*ایران ترانسفو*


پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ مبلغ ۱۶۸ ریال می باشد و این مبلغ بر اساس نرخ فعلی ارز و سایر مفروضات مرتبط و همچنین با پیش بینی فروش ۰۰۰ر۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.




#غدام


اطلاعیه ۹۹/۱۱/۲۰


*خوراک دام پارس*


با توجه به عملیات این شرکت و بودجه پیش بینی شده، برای هر سهم در سال مالی منتهی به ۳۰/۰۹/۱۴۰۰ مبلغ ۷۷۲ ریال سود پیش بینی گردیده است . مراتب جهت اطلاع کلیه ذینفعان و استفاده کنندگان اعلام می گردد.




#خریخت


اطلاعیه ۹۹/۱۱/۲۰


*صنایع ریخته گری ایران*


با توجه به عملکرد۹ماهه سال جاری مبلغ پیش بینی سودخالص منتهی به ۹۹/۱۲/۳۰ برابر با۱۱۵.۴۴۸ میلیون ریال می باشد که براساس سرمایه ۱.۵۶۲.۱۸۳ میلیون ریال سود هر سهم به مبلغ ۷۴ ریال خواهد بود.




#غسالم


اطلاعیه ۹۹/۱۱/۲۰


*سالمین*


مبلغ پیش بینی سود خالص منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ برابر ۴۱۲.۲۲۳ میلیون ریال می باشد که براساس تعداد سهام عادی ۴.۴۸۴.۰۰۰.۰۰۰ سود هر سهم به مبلغ ۹۲ ریال خواهد بود.




#غالبر


اطلاعیه ۹۹/۱۱/۲۰


*لبنیات کالبر*


باتوجه به روند عملیاتی و فروش شرکت پیش بینی می شود شرکت تا پایان سال مالی ۱۳۹۹ مبلغ ۱۲۲ ریال به ازای هر سهم درآمد محقق نماید .




#چدن


اطلاعیه ۹۹/۱۱/۲۰


*تولیدی چدن سازان*


پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ مبلغ ۳.۰۳۶ ریال می باشد. لازم به توضیح است پیش بینی فوق بر اساس قیمت فعلی ارز و بازارهای جهانی صورت گرفته است.




#قشیر


اطلاعیه ۹۹/۱۱/۲۰


*تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد*


پیش بینی سود خالص شرکت در سال جاری مبلغ ۱۳۳,۳۱۶ میلیون ریال بوده و پیش بینی درآمد هر سهم (بر مبنای سرمایه ۳۳۰,۰۰۰ میلیون ریال) در سال مزبور مبلغ ۴۰۳ ریال برآورد میگردد.




#شسینا


اطلاعیه ۹۹/۱۱/۲۰


*صنایع شیمیایی سینا*


برای سال مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۱۳۹۹ با عناعت به روند عملیات و فروش های شرکت با تعداد سهام ۱۵۳.۵۶۲.۵۰۰ سهم مبلغ ۳.۱۵۲ ریال برآورد میگردد.




#شنفت


اطلاعیه ۹۹/۱۱/۲۰


*نفت پارس*


با توجه به عملکرد ۹ ماهه سال جاری، مبلغ پیش بینی سود خالص منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ برابر ۷،۰۱۴،۵۳۷ میلیون ریال می باشد که براساس سرمایه ۲.۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال سود هر سهم به مبلغ ۲،۸۰۶ ریال خواهد بود .



انتهای خبر

0
0