فرارسانه
1402/07/04
16:11
📅 بازارهای فرابورس در چهارمین روز پاییز (4 مهرماه 1401) 💢 یک روز آرام با معاملاتی متعادل 📍 بازارهای سهام فرابورس طی روزی که گذشت روندی متعادل را...

📅 بازارهای فرابورس در چهارمین روز پاییز (۴ مهرماه ۱۴۰۱)



💢 یک روز آرام با معاملاتی متعادل



📍 بازارهای سهام فرابورس طی روزی که گذشت روندی متعادل را تجربه کردند و طی یک روز نسبتا آرام نزدیک به ۳ میلیارد برگه سهم خرید و فروش شد.



☸️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در معاملات روز جاری بازارهای فرابورس، سه‌شنبه ۴ مهرماه، بیشتر از ۵.۶ میلیارد برگه انواع دارایی مالی به ارزشی بالغ‌بر ۲۶ هزار میلیارد تومان طی ۱۹۹ هزار نوبت معاملاتی دادوستد شد.



☸️ طی روزی که گذشت نزدیک به ۳ میلیارد برگه سهم به ارزشی بیشتر از یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان خریدوفروش شد. سرمایه‌گذاران فرابورسی امروز ۲.۵ میلیارد واحد صندوق‌های سرمایه‌گذاری را به ارزش نزدیک به ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان دادوستد کردند.



در ادامه معاملات امروز بیش از ۲۷ میلیون اوراق مالی اسلامی به ارزش ۲ هزار و ۴۹۰ میلیارد تومان هم دادوستد شد. در جریان عملیات بازار باز بانک مرکزی هم ۲۰۲ میلیون ورقه به ارزش بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان، معاملات به ثبت رسید.



در بازار روز سه‌‌شنبه نمادهای آریا و خاور با بیشترین اثر مثبت بر شاخص کل، مانع افت این متغیر شدند. آیفکس امروز با اثر منفی نمادهای وسپهر، زاگرس، شگویا، بپاس و پخش افت مختصر ۰.۱۰ واحدی را تجربه کرد و در همان محدوده ۲۶ هزار و ۶ واحد روز گذشته به کار خود پایان داد.



شاخص قیمت نیز طی روزی که گذشت بدون نوسان قابل توجهی، فقط ۰.۰۳ واحد منفی شد و شاخص کل هم وزن ۲۸۶ واحد رشد را ثبت کرد.



☸️ صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای ثعمرا، کتوکا، ثغرب، ثرود، داوه، ساینا و پارتا بود و در مقابل نمادهای مفاخر، بالاس، پخش، وگستر، ولشرق، نطرین و بهپاک بیشترین کاهش قیمت را داشتند.



در پایان بازار امروز نمادهای بمولد، خاور، دی، فن افزار، کتوسعه، عالیس و نیان در جدول نمادهای پر تراکنش قرار گرفتند.



#گزارش_بازار


#آمار_معاملات


#فرابورس



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0