بورس۲۴
1402/11/21
13:23
روز کسل کننده بورس

ارزش معاملات خرد با در نظر گرفتن صندوق های سهامی قابل معامله فقط ۳,۶ همت شد. تراز پول خرد امروز هم منفی بود اما از شدت آن نسبت به چهارشنبه کاسته شد. حقیقی ها به خروج ۳۸ میلیارد تومان از بازار رضایت دادند.

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد با در نظر گرفتن صندوق های سهامی قابل معامله فقط ۳,۶ همت شد. تراز پول خرد امروز هم منفی بود اما از شدت آن نسبت به چهارشنبه کاسته شد. حقیقی ها به خروج ۳۸ میلیارد تومان از بازار رضایت دادند.


فکمند، دی، وصنعت، ونوین، کاما، ومعادن، وتوصا، نوری و فصبا در صدر حمایت حقوقی ها قرار داشتند. حقوقی ها عمدتا فنر، سیمرغ، کترام، رنیک، بیوتیک، ثاخت، درهآور خریدند.


در نتیجه معاملات روز جاری شاخص کل با ۲ هزار واحد افزایش پس از چند روز مجددا سطح ۲,۱ میلیون واحد را لمس کرد. شپنا، فملی، تاپیکو، کویر و سصفها بیشترین تاثیر مثبت و فاسمین و سدشت عمده ترین اثر منفی را بر آن داشتند.


شاخص هموزن نیز بالغ بر یک هزار واحد بالا رفت و در نزدیکی ۷۴۰ هزار واحد ایستاد. شاخص فرابورس هم ۲۳ واحد مثبت خورد. آریا، وسپهر و فزر عمده ترین نقش مثبت و بپاس، انتخاب، کگهر و پارتا بیشترین نقش منفی را بر آن ایفا کردند.


انتهای خبر

0
0