بورس پرس
1401/04/21
08:25
توقف ۱۱ نماد ، تعلیق دو شرکت و روز آخر ۱۱ سهم بورسی

نماد ۱۱ شرکت بورسی و فرابورسی بسته و دو شرکت تعلیق شدند و امروز آخرین مهلت خرید و فروش سهام ۱۱ شرکت بورسی و قبل از مجمع است .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، پیش از شروع داد و ستد سهام شرکت های بورسی و فرابورسی در سومین روز کاری هفته، نماد شرکت های بورس ، تجارت الکترونیک پارسیان، باما، آسیا سیر ارس، صنایع نسوز توکا و فولاد آلیاژی یزد به دلیل اعلام رویدادهای مهم و برای یک ساعت و تولی پرس بدون اعلام زمان بسته شد.


شرکت های سایپا ، سرمایه گذاری سایپا برای یک روز و شیشه قزوین و خدمات فنی فولاد یزد هم ب رای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.


کارخانجات صنعتی و تولیدی اتمسفر و توسعه تجارت هیرمند هم تا تاریخ ۴ و ۵ مرداد تعلیق شد.


در این میان امروز آخرین مهلت خرید و فروش سهام ۱۱ شرکت بورسی و قبل از مجمع است که شامل نمادهای " ختور، اخابر، فاذر، نمرینو، فولاد، ذوب ، پتایر، وپخش ،خکار، وبصادر و لابسا" است.


نمادهای فرابورسی "غیوان و فبستم " هم که روزهای قبل دارای صف فروش بودند مشمول رفع گره معاملاتی شده و حجم مبنای "آینده" هم به یک تغییر کرد.


در این میان بورس و فرابورس طبق روال قبلی و بدون اعلام توضیح، معاملات دیروز سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی پارس، پارسان، خاک چینی ایران، داروسازی دکترعبیدی ، حق تقدم قند تربت جام، آبگینه ، لوله و تجهیزات سدید، کابل تک، کف ،مهندسی فیروزا و نساجی بروجرد را باطل کردند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0