بورس۲۴
1401/06/12
13:43
سنگین ترین خروج پول خرد روزانه طی یک ماه اخیر رقم خورد؛ ۴۳۰ میلیارد تومان

ارزش معاملات خرد به بالای ۲,۷ همت رسید که نسبت به دیروز حدود ۵ درصد رشد داشت. بخش عمده ای از ارزش معاملات امروز مربوط به گروه های خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فلزات اساسی، محصولات غذایی و سرمایه گذاری ها بود.

سنگین ترین خروج پول خرد روزانه طی یک ماه اخیر رقم خورد؛ 430 میلیارد تومان

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد به بالای ۲,۷ همت رسید که نسبت به دیروز حدود ۵ درصد رشد داشت. بخش عمده ای از ارزش معاملات امروز مربوط به گروه های خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فلزات اساسی، محصولات غذایی و سرمایه گذاری ها بود.


گروه های ماشین آلات و تجهیزات، کاشی و سرامیک و استخراج سایر معادن با بیشترین ورود پول حقیقی و خودرو و ساخت قطعات، بانک ها و موسسات و حمل و نقل با بیشترین ورود پول حقوقی همراه بودند.


حقیقی ها بیش از همه فپنتا، شپدیس، کترام، دانا، پارسان، لخزر، ساربیل، غگلپا، ثفارس و کرماشا خریدند. در حالی که حقوقی ها بیشترین حمایت های خود را از حکشتی، خساپا، وبملت، شستا، کالا، شتران، سامان، شپنا، شبندر و پترول نشان دادند.


تراز پول خرد در بازار سهام منفی ۴۳۰ میلیارد تومان شد اما در صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت قابل معامله در بازار حدود ۸۹ میلیارد تومان مثبت بود.


در پایان شاخص کل ۱۲ هزار و ۴۶۰ واحد افت کرد و به محدود ۱ میلیون و ۴۲۶ هزار واحد رسید. شاخص هموزن هم ۳ هزار و ۹۲۶ واحد ریخت. شاخص فرابورس نیز ۱۵۰ واحد عقب نشینی کرد.

انتهای خبر

0
0