اقتصاد آنلاین
1399/12/19
16:40
کدال‌نگر ۱۹ اسفند۹۹/ افزایش سرمایه ۱۷۳درصدی ونفت تصویب شد

این گزارش به بررسی اطلاعیه‌های منتشرشده در سامانه کدال پرداخته و برخی از آن‌ها را تحلیل می‌کند. افزایش سرمایه نمادهای ورازی، وبهشهر، کپارس، بنیرو، ولملت، ونفت به تصویب هیئت مدیره رسید. همچنین بیمه ما از مجوز اتکایی قبولی از داخل شرکت خبر داد.شرکت فولاد خوزستان از مصوبه هیات مدیره جهت خرید ۲۵۰میلیون سهام خزانه خبر داد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید


اقتصادآنلاین _ هانا پاکمند ؛ کدال‌نگر ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.


افزایش سرمایه


«ورازی»: شرکت بیمه رازی، در اطلاعیه‌ای از تصویب افزایش سرمایه ۸۳۹درصدی شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به توسط هیئت مدیره خبر داد.


«وبهشهر»: شرکت توسعه صنایع بهشهر، در اطلاعیه‌ای از افزایش سرمایه ۱۳۹درصدی شرکت از محل سود انباشته خبر داد.


«کپارس»: پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱۲۴,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۹۲۱,۹۸۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال شرکت کاشی پارس، از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به تصویب هیئت دولت رسید.


«بنیرو»: پیشنهادافزایش سرمایه شرکت نیرو ترانس از مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۹,۴۱۸,۷۹۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال(۵۲۸درصدی) از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به تصویب هیئت مدیره سید.


«ولملت»: هیئت مدیره شرکت واسپاری ملت افزایش سرمایه ۸۸ درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را به تصویب رساند.


«ونفت»: هیئت مدیره شرکت صنایع تجهیزات نفت افزایش سرمایه ۱۷۳درصدی از محل مطالبات حال شده سهامدارن و آورده نقدی را تصویب کرد.این افزایش سرمایه به تایید حسابرس رسیده است.


اطلاعیه‌ها


«ثاژن»: شرکت سخت آژند، با انتشار اطلاعیه‌ای نتایج مزایده ۳دانگ زمین با کاربری تجاری در مشهد را افشا کرد.


«قنیشا»: شرکت قند نیشابور، با انتشار اطلاعیه‌ای پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه شرکت، به استحضار می رساند که طی این نامه پیوست ابهامات و سوالات مطرح شده در خصوص افزایش سرمایه شرکت از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی مطرح شده است .


«خوارزمی»: شرکت سرمایه گذاری خوارزمی، با انتشار اطلاعیه‌ای از تغییرات با اهمیت در عملکرد شرکت‌های تحت کنترل خبرداد.


«وگستر»: شرکت گسترش سرمایه گذاری ایرانیان، اعلام داشت بانک اقتصاد نوین با موضوعیت عدم ارائه برگ سبز گمرکی مربوط به گشایش اعتبار اسنادی سال ۱۳۹۰علیه این شرکت طرح دعوی نموده است.


«بیمه ما»: شرکت بیمه ما، از صدور مجوز بیمه اتکایی قبولی از داخل شرکت خبر داد.


«فن‌آوا»: شرکت گروه فن آوا اعلام داشت مرکز داده شرکت داده پردازی فن آوا (یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه فن آوا) با شرایط و مشخصات فنی ذیل با حضور مسئولین و سهامداران محترم این شرکت افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.


«سباقر»:شرکت سیمان باقران، با انتشار اطلاعیه‌ای از بهره برداری از طرح ها و پروژه های جدید خبر داد.


«پسهند»: شرکت صنایع لاستیکی سهند، اعلام داشت پیرو تصمیمات مجمع عمومی عادی صاحبان سهام مورخ ۱۳۹۹.۱۰.۲۰مقرر گردید این شرکت از سود انباشته به مبلغ ۱۲۷,۳۴۷میلیون ریال ، مبلغ ۱۲۷,۲۵۰میلیون ریال به صورت خالص (به ازای هر سهم ۱,۰۱۸ریال خالص) به عنوان سود سهام با رعایت مفاد اصلاحیه قانون تجارت ، تقسیم و در وجه سهامداران پرداخت گردد.


«شکف»: شرکت کف، پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی، ورشکستگی و بدهی مالیاتی این شرکت به استحضار می رساند در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.


«خفولا»: شرکت فولاد خوزستان از مصوبه هیات مدیره جهت خرید ۲۵۰میلیون سهام خزانه خبر داد.


«قنیشا»:شرکت قند نیشابور، با انتشار اطلاعیه‌ای در خصوص سوالات مطرح شده در خصوص افزایش سرمایه شرکت شفاف سازی کرد.


صورت‌های مالی و گزارش‌های ماهانه


«خکمک»: شرکت کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۱۳۹۹.۱۱.۳۰را منتشر کرد. طبق این گزارش خکمک در بهمن ماه بیش از ۵۵میلیارد تومان فروش داشته است.


«جم»: شرکت پتروشیمی جم در ۱۱ماه منتهی به بهمن ۱۳۹۹حدود ۲۳هزار و ۴۹۰میلیارد تومان فروش محصول داشت.


«شخارک»: درآمد فروش شرکت پتروشیمی خارک در ۱۱ماهه منتهی به بهمن ۱۳۹۹به حدود ۴هزار و ۲۰۰میلیارد تومان رسید.


«شیراز»: شرکت پتروشیمی شیراز در ۱۱ماه منتهی به بهمن سال ۱۳۹۹حدود ۶هزار و ۴۷۰میلیارد تومان فروش داشت.


«زمگسا»: شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال در ۱۱ماهه منتهی به بهمن ۱۳۹۹حدود ۱۵۲میلیارد تومان فروش داشت که ۱۹میلیارد تومان از آن متعلق به بهمن می باشد.


«دارو پخش»: شرکت کارخانجات داروپخش در ۱۱ماهه منتهی به بهمن ۱۳۹۹حدود هزار و ۱۰۵میلیارد تومان از فروش محصولات خود درآمد کسب نمود، که حدود ۱۰۰میلیارد تومان متعلق به ماه بهمن می باشد.


«پخش»: شرکت پخش البرز در ۱۱ماهه منتهی به بهمن ۱۳۹۹حدود ۳هزار و ۹۶۵میلیارد تومان درآمد داشت که ۴۱۲میلیارد تومان متعلق به ماه بهمن می باشد.


«دامین»: مجموع درآمد فروش ۱۱ماهه منتهی به بهمن ۱۳۹۹شرکت داروسازی امین حدود ۴۱۰میلیارد تومان می باشد که ۴۱میلیارد تومان از این مبلغ متعلق به بهمن می باشد.


«داوه»: شرکت داروسازی آوه سینا در ۱۱ ماهه منتهی به بهمن ۱۳۹۹حدود ۸۶ میلیارد تومان فروش داشت که ۱۵میلیارد تومان متعلق به بهمن می باشد.


«دارو»: مجموع درآمد فروش ۱۱ماهه منتهی به بهمن ۱۳۹۹شرکت تولید مواد اولیه داروپخش حدود ۷۰۸میلیارد تومان می باشد که ۵۷میلیارد تومان از این مبلغ متعلق به بهمن می باشد.


انتهای خبر

0
0