بورس۲۴
1402/11/03
13:39
ریزش بی سابقه شاخص بورس طی ۱۰ هفته اخیر

شاخص کل در ادامه روند کاهشی روزهای اخیر امروز نیز افت کرد اما شدت کاهش آن بیشتر بود و با ۲۶ هزار و ۵۲۷ واحد افت به سطح ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار واحد برگشت.

بورس۲۴ : خالص ارزش معاملات خرد با ۷ درصد افزایش نسبت به دیروز به حدود ۴,۷ همت رسید. حقیقی ها بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان سرمایه از بازار بیرون بردند که نسبت به دیروز تقریبا دو برابر شده است.


طی روز جاری تنها گروه های سایر محصولات کانی غیر فلزی، اطلاعات و ارتباطات و فرآورده های نفتی تراز پول خرد مثبت را تجربه کردند اما مجموع پولی که حقیقی ها وارد این سه گروه کردند به ۵ میلیارد تومان رسید.


گرو های صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله، فلزات اساسی و بانکی در صدر خروج پول خرد قرار گرفتند.


از بین نمادها فصبا، فولاد، وبملت، شستا، فملی، خساپا، وبصادر، وتجارت، سفار و وکغدیر بیشترین خروج پول خرد و عمده ترین حمایت حقوقی ها را داشتند و نمادهای شاوان، کسرام، ومعلم، ثمسکن، اسیاتک، تکمبا، کمرجان، سفانو، سجام و گوهران بیشترین ورود پول را از سوی حقیقی ها تجربه کردند.


شاخص کل در ادامه روند کاهشی روزهای اخیر امروز نیز افت کرد اما شدت کاهش آن بیشتر بود و با ۲۶ هزار و ۵۲۷ واحد افت به سطح ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار واحد برگشت. شپنا، فولاد، تاپیکو، فملی، اخایر، خودرو و وکغدیر عمده ترین نقش آفرینی را در این کاهش داشتند.


شاخص هموزن نیز بالغ بر ۱۵ هزار واحد افت کرد و به محدوده ۷۲۴ هزار واحد رسید. شاخص فرابورس هم ۳۹۴ واحد به عقب برگشت.


انتهای خبر

0
0