فرارسانه
1400/09/08
15:17
📆رشد ارزش معاملات سهام در فرابورس (هشتم آذرماه 1400) ✅ آیفکس کمی بالا رفت 📌روزدوشنبه ‌بازارهای فرابورس ایران شاهد معاملاتی به ارزش بیش از68 ه...

📆رشد ارزش معاملات سهام در فرابورس (هشتم آذرماه ۱۴۰۰)



✅ آیفکس کمی بالا رفت



📌روزدوشنبه ‌بازارهای فرابورس ایران شاهد معاملاتی به ارزش بیش از۶۸ هزار و ۱۲۷ میلیارد تومان انواع اوراق مالی بودند و درنهایت آیفکس فرابورس در پایان بازار امروز با رشد نزدیک به ۱۰ پله ای مواجه شد و در عدد ۱۹هزار و ۵۰۳ واحد قرار گرفت.



⭕️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران در معاملات روز جاری،دو‌شنبه هشتم آذرماه، بازارهای فرابورس ایران معاملاتی به ارزش بیش از ۶۸ هزار و ۱۲۷ میلیارد تومان را تجربه کردند. بر همین اساس امروز بالغ‌بر دو میلیارد و ۵۷۱ میلیون برگه انواع اوراق مالی در ۲۳۶هزار نوبت معاملاتی دست‌به‌دست شد.



☸️شاخص کل فرابورس تحت تاثیر رشد قیمت نمادهای بپاس و کزغال نزدیک به ۱۰ واحد بالا رفت و در رقم ۱۹هزار و ۵۰۳ قرار گرفت. این در حالی بود مارون، غصینو، فرابورس، ومهان و وملل با بیشترین کاهش قیمت مانع رشد بیشتراین متغیر شدند.



☸️نگاهی به ارزش معاملات بازارهای فرابورس به تفکیک نشان می‌دهد امروز بیش از یک میلیارد و ۷۱۵میلیون برگه سهام خریدوفروش شده که ارزش این مبادلات بالغ‌بر ۱۳۰۰ میلیارد تومان بود و نسبت به روز گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.



☸️همچنین در بازار اوراق مالی اسلامی دادوستد بیش از ۵ میلیون برگه انواع اوراق به ارزش ۳۶۱ میلیارد تومان انجام شد. رشد قابل توجه ارزش معاملات در بازار امروز ناشی از عملیات بازار باز بانک مرکزی بود، به این ترتیب که بیش از ۶۶ هزار میلیارد تومان برای این بازار ارزش معاملات رقم خورد.



☸️گفتنی است طی دادوستدهای روز جاری نمادهای فجهانف سمگا، گدنا، مدیریت، فرابورس، کرمان و شصدف پر تراکنش ترین نمادهای فرابورس بودند.



☸️این گزارش حاکی است امروز صدرنشینی بازار با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای حسیر، غگلپا، بپاس، شصدف، زملارد، آس‌پ و کزغال بود. در مقابل سوی دیگر بازار سهامداران نمادهای کشرق، ودی، شکام، حآسا، کلر و فرابورس شاهد بیشترین افت قیمت ها بودند.




#فرابورس



#گزارش_روزانه_بازار




🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0