رمزارز نیوز
1402/05/17
21:20
اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۱۷ مرداد ۱۴۰۲)

اوکی اکسچنج صرافی اوکی اکسچنج در اطلاعیه‌ای بیان داشت که از تاریخ ۱۷ مرداد امکان برداشت و فروش رمزارزهای… مطالعه مطلب ...

اوکی اکسچنج

صرافی اوکی اکسچنج در اطلاعیه‌ای بیان داشت که از تاریخ ۱۷ مرداد امکان برداشت و فروش رمزارزهای LOON- WING- TAI- EC- RFUEL- KCASH- MCO- LDN- APIX در این صرافی غیر فعال خواهد شد و دارایی‌های کاربران به صورت خودکار به ریال تبدیل می‌شود.


والکس

صرافی والکس تصمیم دارد کارمزد معامله رمزارزهای دوج کوین و شیبا را در این صرافی صفر کند. این صرافی اعلام کرده است تا پایان شهریور ماه کاربران می‌توانند بدون محدودیت در حجم معاملات این دو ارز را با کارمزد صفر معامله کنند.


اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۱۷ مرداد ۱۴۰۲)

راستین

صرافی راستین از اضافه شدن شبکه‌های جدید به این صرافی خبر داد. کاربران این صرافی از این تاریخ می‌توانند از شبکه‌های لایت کوین (LTC) و بیت کوین کش (BCH) هم برای انجام تراکنش‌های خود استفاده کنند.


سرمایکس

سامانه خرید و فروش سرمایکس، در خبری اعلام کرد که امکان خرید و فروش ۷۰۰ ارز دیجیتال را با پرفکت‌مانی به سامانه خود اضافه کرده است. همچنین، این سامانه امکان خرید و فروش دلار و ووچر پرفکت‌مانی را نیز فراهم کرده است، به‌طوری که کاربر امکان تبدیل دارایی پرفکت‌مانی خود به ریال نیز خواهد داشت. سرمایکس مدعی است که تنها صرافی ایرانی است که این گزینه پرداخت را برای کاربران خود فراهم کرده است.


تبدیل

صرافی تبدیل در خبری اعلام کرد امکان استفاده از معاملات تعهدی تا اهرم ۳ را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. بنابر گفته‌های این صرافی کاربران با استفاده از این ویژگی امکان دریافت سود از ریزش بازار را خواهند داشت.


نوبیتکس

صرافی نوبیتکس، چهار رمزارز جدید به استخر مشارکت خود اضافه کرد. ارزهای LINK ،ONE ،APT ،ARB به استخر مشارکت، زیرمجموعه‌ی نوبیفای نوبیتکس اضافه شده است.


همچنین این صرافی هرگونه ارتباط با پروژه پانزی ” لکسون- LAXSSON ” یا “لوتوچی” را رد کرد و مدعی شده است اینگونه سایت‌ها برای جلب اعتماد مردم، از نام نوبیتکس استفاده می‌کنند. این صرافی تصمیم دارد، با شناسایی آدرس‌های متعلق به چنین پروژه‌هایی از جمله پروژه نامبرده و اضافه کردن آن‌ها به لیست آدرس‌های غیرمجاز برداشت نوبیتکس، تراکنش به این آدرس‌ها را محدود سازد.


اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۱۷ مرداد ۱۴۰۲)

آبان تتر

در این هفته ارزهای آکالا (ACA)، ایردائو (AMB)، لوم نتورک (LOOM)، استیم (STEEM)، یونی لند (UFT) و گس (GAS) به صرافی آبان تتر اضافه شده‌اند و کاربران این صرافی در صورت تمایل می‌تواند اقدام به خرید و فروش این ارزها در صرافی آبان تتر کنند.


ارزپلاس

صرافی ارزپلاس امکان استیک سه ارز اکسی (AXS)، اتم (ATOM) و پولکادات (DOT) را به پلتفرم خود اضافه کرد. در صورت تمایل می‌توانید برای مشاهده‌ی طرح‌های استیکینگ این پلتفرم به وبسایت این صرافی مراجعه کنید.


اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۱۷ مرداد ۱۴۰۲)

بیت‌پین

صرافی بیت‌پین ضمانت‌های رمزارزی جدیدی را به بیت‌لون اضافه کرد. در حال حاضر علاوه بر بیت‌کوین، اتریوم، تتر، یو اس دی کوین، بی یو اس دی، کاردانو، ترون و دوج کوین کاربران می‌توانند با ضمانت رمزارزهای بایننس کوین (‌BNB)، سولانا (SOL)، ریپل (XRP) از این صرافی وام تومانی دریافت کنند.

انتهای خبر

0
0