رمزارز نیوز
1401/04/31
17:00
جدول بیشترین سود استیک + بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ

این جدول روزانه یک بار به‌روزرسانی می‌شود. var i=۰; var… مطالعه مطلب ...

فهرست مطالب


استیکینگ چیست؟ انجام استیکینگ در صرافی ها استیکینگ در بایننس استیکینگ در تراست والت کاهش مصرف انرژی از طریق استیکینگ مقایسه ارزهای موجود برای استیکینگ


Binance Coin

TrustWallet

۱۱٪

Kava

TrustWallet

۱۰٪

Algorand

Exodus

۷.۹۶٪

LedgerLive

۷.۴۹٪

AtomicWallet

۷.۲٪

TrustWallet

۶٪

Cosmos

Exodus

۱۸.۰۵٪

AtomicWallet

۱۰٪

TrustWallet

۷٪

Tezos

AtomicWallet

۷٪

LedgerLive

۶.۰۹٪

Exodus

۵.۶۶٪

TrustWallet

۵٪

Terra

TrustWallet

۴.۲٪

Exodus

۰٪

TRON

AtomicWallet

۵٪

TrustWallet

۴.۱٪

LedgerLive

۳.۳٪

Solana

AtomicWallet

۷.۴٪

Exodus

۴.۹۸٪

Zilliqa

AtomicWallet

۱۳٪

Cardano

AtomicWallet

۵٪

Exodus

۴.۹۱٪

Atomic Wallet Coin

AtomicWallet

۲۰٪

ICON

AtomicWallet

۱۰٪

Band Protocol

AtomicWallet

۱۳٪

NEO

AtomicWallet

۱.۴٪

Exodus

۰٪

Komodo

AtomicWallet

۵.۱٪

VeChain

AtomicWallet

۱.۶۳٪

Exodus

۱.۰۸٪

Ontology

Exodus

۲۱.۷٪

Dai

Exodus

۳.۲۶٪


این جدول روزانه یک بار به‌روزرسانی می‌شود.


در سال‌های اخیر، استیکینگ (Staking) به یک روش محبوب برای درآمدزایی پویا از ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. در این مقاله، قصد داریم ارزهای دیجیتال را بررسی کنیم و ببینیم کدام‌یک بیشترین سود استیکینگ را دارند. پس با ما همراه باشید.


استیکینگ چیست؟

در حالت کلی، استیکینگ به ‌عنوان یک روش جایگزین برای استخراج ارزهای دیجیتال معرفی می‌شود. به عبارت دیگر، استیکینگ شامل خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال در یک آدرس ارز دیحیتال و به دنبال آن، پشتیبانی و حفظ امنیت شبکه بلاکچین آنها است.


به زبان ساده‌تر، استیکینگ به صورت قفل کردن ارزهای دیجیتال به ازای دریافت پاداش تعریف می‌شود. همچنین ببینید: استیکینگ چیست؟ بهتر است ابتدا مزایای استیکینگ ارزهای دیجیتال را در مقایسه با ماینینگ بررسی ‌کنیم و سپس به مقایسه ارزهای موجود برای استیکینگ بپردازیم و ببینیم که کدام ارز دیجیتال بیشترین سود استیکینگ را دارد.


بیشترین سود استیکینگ

انجام استیکینگ در صرافی ها

شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را به صورت مستقیم در یک صرافی ارز دیجیتال استیک کنید. البته باید در نظر گرفت که همه صرافی‌ها این گزینه را فعال نکرده‌اند. در حال حاضر، صرافی‌های زیادی وجود دارند که خدمات استیکینگ ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهند، در حال حاضر صرافی بایننس (Binance) و صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ (Uniswap) مهم‌ترین صرافی‌ها در ارایه خدمات استیگینگ هستند.


حال اگر شما یک کاربر باتجربه در حوزه رمزارزها باشید، ممکن است با ایده‌ ذخیره ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها مخالفت کنید.


واقعیت این است که حتی اگر در این فضا بیش از هر صنعت دیگری هک و کلاهبرداری وجود داشته باشد، این موضوع همه را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد و مردم برای کسب سود بیشتر، حاضر به ریسک کردن هستند. بنابراین، در سال‌های اخیر روش استیکینگ، کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. اما شما قبل از انجام این کار، در مورد آن بیشتر فکر کنید!


استیکینگ در بایننس

توجه داشته باشید با توجه به قوانین سخت‌گیرانه جدید صرافی‌ها از جمله بایننس، استیک کردن در بایننس بیش از پیش مخاطره‌آمیز است. صرافی‌های متمرکز مثل بایننس، دو عیب و مشکل اساسی برای استیک دارند، اول خطر هک شدن! و دوم مشکل الزام به احراز هویت. بنابراین پیشنهاد می‌شود در صرافی‌های متمرکز استیک نکنید!


استیکینگ در تراست والت

در جدول بالا می‌توانید سود استیکینگ ریپل، ترون، تتر و سایز رمزارزها را در تراست والت و دیگر والت‌ها مشاهده کنید.


کاهش مصرف انرژی از طریق استیکینگ

در مقایسه با فرآیند استخراج یا ماینینگ رمزارزها، استیکینگ به قدرت محاسباتی کمتری نیاز دارد و بنابراین، مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. اگر بدانیم که ماینینگ ارزهای دیجیتال، چه مقدار انرژی در سراسر جهان مصرف می‌کند، به استیکینگ به چشم یک پیروزی بزرگ برای این صنعت نگاه خواهیم کرد. برای درک بیشتر این موضوع، در نظر بگیرید که نحوه استخراج بیت ‌کوین (BTC)، انرژی بیشتری نسبت به کل جمعیت کشور سوئیس مصرف می‌کند.


این در حالی است که استیکینگ سرد و متوسط توان محاسباتی مورد نیاز برای نودها و کیف پول‌های استیکینگ، مصرف انرژی بسیار کمتری در مقایسه با نودهای معادل در ماینینگ و گواه اثبات کار (PoW) دارند.


مقایسه ارزهای موجود برای استیکینگ

حالا که با مزایای استیکینگ آشنا شدیم، می‌خواهیم ببینیم کدام‌یک از ارزهای دیجیتال، بیشترین سود استیکینگ را فراهم می‌آورند. ارزهای دیجیتال زیادی برای استیکینگ وجود دارند و حتی برخی از ارائه‌دهندگان، پاداش بالاتری را برای استیک ‌کردن برخی از توکن‌های خاص در نظر می‌گیرند. در جدول این صفحه رمزارزهای مختلف را به همراه سود استیک و محل استیکینگ آنها مشاهده می‌کنید.


انتهای خبر

0
0