فرارسانه
1401/01/21
15:22
📆بزرگان فرابورس موردتوجه معامله گران ( یک‌شنبه 21 فروردین‌ماه 1401) ✅حجم و ارزش معاملات سهام بالا رفت 📌اقبال بازار به سهام بزرگ بازار فرابورس باع...

📆بزرگان فرابورس موردتوجه معامله گران ( یک‌شنبه ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۱)



✅حجم و ارزش معاملات سهام بالا رفت



📌اقبال بازار به سهام بزرگ بازار فرابورس باعث شد در جریان معاملات روز جاری، آیفکس ۱۷۴ هزار واحد رشد کند و با ورود به کانالی جدید، در عدد ۲۰ هزار و ۶۲ قرار بگیرد.



⭕️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در معاملات بیست و یکمین روز از فروردین‌ماه سال جدید، معاملات مثبت نمادهای آریا، بپاس، مارون، شگویا، صبا، وسپهر و فرابورس با بیشترین اثر در شاخص فرابورس، رشد ۱۷۴ واحدی این متغیر را رقم زدند تا آیفکس در سطح ۲۰ هزار و ۶۲ روز یک‌شنبه را به پایان برساند.



طی معاملات روزی که گذشت ارزش کل معاملات بازارهای فرابورس بیش از ۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بود. به‌این‌ترتیب که بالغ‌بر ۴.۶ میلیارد انواع اوراق مالی در ۲۵۷ هزار نوبت در بازارها مورد دادوستد قرار گرفتند.



☸️ارزش معاملات به تفکیک بازارها


بررسی بازارها به تفکیک نشان می‌دهد امروز بیش از ۴ میلیارد برگه سهام به ارزشی بالاتر از ۱۴۵۰ میلیارد تومان خریدوفروش شده که نسبت به‌روز شنبه افزایش داشتند.


همچنین ۷ میلیون برگه اوراق مالی اسلامی به ارزش نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان معامله و در جریان عملیات بازار باز نیز حدود ۲۸ میلیون اوراق به ارزش ۲۵۰۰ میلیارد تومان جابه‌جا شد.



سرمایه‌گذاران بازار سهام فرابورس امروز بیشترین تراکنش‌ها را در نمادهای کرمان، آریا، فرابورس، سمگا، فزر، قچار و تجلی ثبت کردند و همچنین بیشترین ارزش معاملات سهام هم در نمادهای فرابورس، آریا، سمگا، ارفع و کرمان بوده است.



☸️نمادهای پراقبال


نگاهی به آمار معاملات امروز نشان می‌دهد سهامداران با اقبال به نمادهای اوان، ثتران، وآوا، درهآور، وپویا، وهامون و حریل بیشترین رشد قیمت را برای آن‌ها رقم زدند و در مقابل سهامداران نمادهای قچار، افرا، بالاس، بهپاک، غگلپا، سغدیر و آس‌پ شاهد بیشترین کاهش قیمت در این نمادها بودند.




#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار

انتهای خبر

0
0