بورس۲۴
1401/03/30
13:18
رشد خزنده ارزش معاملات خرد

امروز ارزش معاملات خرد بازار به حدود ۴,۴ همت رسید که نسبت به دیروز حدود ۵ درصد افزایش داشت. این سومین روز پیاپی است که شاهد روند افزایشی ملایم ارزش معاملات خرد هستیم.

رشد خزنده ارزش معاملات خرد

بورس۲۴ : امروز ارزش معاملات خرد بازار به حدود ۴,۴ همت رسید که نسبت به دیروز حدود ۵ درصد افزایش داشت. این سومین روز پیاپی است که شاهد روند افزایشی ملایم ارزش معاملات خرد هستیم.


بیشترین ارزش معاملات در گروه های خودرو و قطعه ساز، فعالیت های کمکی مالی، محصولات شیمیایی، فلزات اساسی و اطلاعات و ارتباطات رقم خورد.


گروه های اطلاعات و ارتباطات، سیمان، حمل و نقل و مخابرات با بیشترین ورود پول حقیقی همراه شدند و در مقابل معاملات گروه های فعالیت های کمکی مالی، محصولات شیمیایی، فلزات اساسی، فرآورده های نفتی و شرکت های چند رشته ای صنعتی به نفع حقوقی ها تمام شد.


تراز نقدینگی حقیقی بازار منفی ۲۷۰ میلیارد تومان بود. بیشترین فروش های حقیقی در نمادهای تفارس، شتران، فملی، آسیاتک، وغدیر، شستا، خزامیا، بپاس، شپنا و خچرخش انجام شد. حقیقی ها بیش از همه به های وب، حکشتی، سپاها، وساپا، سیتا، اخابر، ثفارس، فاسمین و ورنا اقبال نشان دادند و روی خرید این سهم ها متمرکز بودند.


در پایان روز جاری شاخص کل به رشد یک هزار و ۲۸۶ واحدی رضایت داد و در محدوده یک میلیون و ۵۴۷ هزار واحد ایستاد. حکشتی، خودرو، خساپا و مبین بیشترین نقش را در بالا کشیدن شاخص داشتند اما شپدیس، فملی و اخابر عمده ترین اثر منفی را داشتند.


شاخص هموزن نیز با یک هزار و ۲۲۳ واحد افزایش در ارتفاع ۴۲۶ هزار واحد قرار گرفت. شاخص فرابورس هم حدود ۲۸ واحد افزایش داشت.

انتهای خبر

0
0