بورس پرس
1402/02/23
12:42
۱۹ شرکت و یک بانک به تابلو معاملات بازگشتند / روز آخر ۴ نماد قبل از مجمع

در برابر توقف ۴ نماد بورسی و فرابورسی برای برگزاری مجامع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده، ۱۹ شرکت و یک بانک بازگشایی و به تابلو معاملات بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در پایان معاملات امروز ، نماد شرکت های بیمه ما برای برگزاری مجمع سالانه، فرآورده های سیمان شرق برای مجامع عادی بطور فوق العاده و فوق العاده، کیمیدارو و سیمان هگمتان برای مجامع سالانه و فوق العاده، متوقف شد.


بر اساس این گزارش، "ما" برای تصویب صورت های مالی، "کفرآور" برای تطابق و اصلاح اساسنامه، "دکیمی، سهگمت" برای تصویب صورت های مالی و اصلاح و تطابق اساسنامه، دوشنبه هفته جاری تصمیم گیری می کنند.


همچنین نماد شرکت های گسترش صنایع پیام، بانک ایران زمین، صنایع و معادن احیاء سپاهان، سیم و کابل ابهر، اشتاد ایران، پتروشیمی زاگرس، ساروج بوشهر، داروسازی تولید دارو، سینا دارو، نصیر ماشین، ایران دارو، حفاری شمال، داروسازی امین، داروسازی فارابی پس از افشای اطلاعات با اهمیت، بیمه رازی پس از انجام بررسی های لازم، داروسازی جابر ابن حیان با لغو مجامع سالانه و فوق العاده، کارتن ایران، کشت و صنعت پیاذر، پارس سویچ با به حد نصاب نرسیدن مجامع عادی بطور فوق العاده و فوق العاده، پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس پس از برگزاری مجمع فوق العاده، بازگشایی و به تابلو معاملات بازگشتند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0