فرارسانه
1401/05/29
15:31
📆 در معاملات آخرین شنبه مردادماه رقم خورد (شنبه 29 مردادماه) ✅ تغییر مالکیت 2 میلیارد برگه سهم در بازارهای فرابورس 📌 بازارهای فرابورس در اولین رو...

📆 در معاملات آخرین شنبه مردادماه رقم خورد (شنبه ۲۹ مردادماه)



✅ تغییر مالکیت ۲ میلیارد برگه سهم در بازارهای فرابورس



📌 بازارهای فرابورس در اولین روز هفته معاملاتی به ارزش ۱۶ هزار و ۷۶۰ میلیارد تومان را ثبت کردند که متعلق به بیش از ۳.۲ میلیارد ورقه انواع دارایی مالی بود و در ۱۶۸ هزار نوبت انجام شد.



⭕️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در معاملات روز شنبه ۲۹ مردادماه بازارهای فرابورس در حالی شاهد دادوستد بیش از ۳.۲ میلیارد برگه دارایی مالی بودند که نزدیک به دو میلیارد ورقه آن سهام بود که معاملاتی به ارزش بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان را رقم زدند.



همچنین امروز نمادهای بپاس، شراز، زاگرس و غصینو با معاملات مثبت در آیفکس اثرگذار بودند، هرچند افت قیمت و معاملات منفی نمادهای آریا، کگهر و خدیزل، تاثیر بیشتری در شاخص فرابورس داشتند و افت ۲۸ پله‌ای این نماگر را رقم زدند. در پایان بازار امروز آیفکس در سطح ۱۹ هزار و ۱۶ به کار خود پایان داد.


صدرنشینی بازار با بیشترین رشد قیمت‌ها نیز به نمادهای شتوکا، ریشمک، ثغرب، زشریف، غگلستا، شراز و بکهنوج رسید و در مقابل نمادهای ساینا، آس‌پ، ولشرق، فتوسا، بالاس، حریل و ولبهمن با بیشترین کاهش قیمت به کار خود پایان دادند.



در بازار روز شنبه دی، آریا، قچار، کرمان، سمگا، زکشت و شراز نمادهای پرتراکنش بودند.



نگاهی به آمار معاملات به تفکیک ابزار نشان می‌دهد که بیش از ۲۹ میلیون ورقه انواع اوراق مالی اسلامی به ارزش ۲ هزار و ۷۶۰ میلیارد تومان امروز در فرابورس جابه‌جا شد.


همچنین بالغ‌بر ۱۲۷ میلیون ورقه به ارزش ۱۲ هزار میلیارد تومان عملیات بازار باز بانک مرکزی بود که در فرابورس به ثبت رسید.




#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار


#آمار_معاملات



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0