فرارسانه
1401/05/23
16:42
📅نگاهی به معاملات فرابورس در دومین روز هفته مالکیت 1.8 میلیارد برگه سهم تغییر کرد ☸️امروز یکشنبه 23 مرداد 2.6 میلیارد برگه انواع دارایی مالی در...

📅نگاهی به معاملات فرابورس در دومین روز هفته



مالکیت ۱.۸ میلیارد برگه سهم تغییر کرد



☸️امروز یکشنبه ۲۳ مرداد ۲.۶ میلیارد برگه انواع دارایی مالی در ۱۵۸ هزار نوبت معاملاتی در بازارهای فرابورس دست به دست شد و ارزش معاملات به ۱۲ هزار و ۹۸۸ میلیارد تومان رسید.



☸️سهام‌داران در بیش از ۱۳۸ هزار معامله مشارکت کردند و بدین ترتیب مالکیت ۱.۸ میلیارد برگه سهام شرکت‌های پذیرش شده در فرابورس تغییر کرد. ارزش معاملات بازارهای اول، دوم و پایه امروز به ۸۸۱ میلیارد تومان رسید.



📊تغییرات قیمتی در نمادهای زاگرس، شراز، خدیزل و بمپنا امروز تاثیری منفی بر شاخص کل فرابورس گذاشت. آیفکس در دقایق ابتدایی روز معاملاتی تلاش کرد ارتفاع بگیرد اما این تلاش ناکام ماند و با وجود تاثیرات مثبت از سمت نمادهای بپاس، صبا و آریا، آیفکس در نهایت با ۵۹ پله افت روی ۱۹ هزار و ۲۰۵ واحد قرار گرفت.



☸️امروز دو نماد زکشت و زبینا از گروه زراعت و خدمات وابسته در کنار نمادهای میهن، ساینا، وگستر کلر و آس اس پ توانستند بیشترین افزایش قیمت را در خلال داد و ستدهای فعالان از آن خود کنند. از سوی دیگر جریان خرید و فروش بازار سهام امروز بیشترین افت قیمت را نصیب کتوکا، زنگان، کایزد، ثغرب، کیمیا، بمپنا و ثالوند کرد.



☸️در جریان معاملات روز جاری بیشترین تراکنش‌ها روی نمادهای دی، کرمان، فرابورس، شاوان، ددانا، فزر و سمگا صورت گرفت.



🏢امروز عملیات بازار باز ارزشمندترین معاملات بازار ابزارهای نوین مالی بود. بانک مرکزی با به اجرا در آوردن ۵۰ عملیات بازار باز، ۱۰۴ میلیون برگه مالی با بانک‌های تجاری داد و ستد کرد تا ارزش این معاملات به ۹ هزار و ۳۹۰ میلیارد تومان برسد. امروز همچنین ۱۹.۶ میلیون برگه مالی اسلامی به ارزش یک هزار و ۶۷۸ میلیارد تومان در فرابورس مورد معامله قرار گرفت.



#گزارش_روزانه_بازار


#فرابورس



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0