بورس۲۴
1401/12/20
13:11
بانکی ها و فراکابی ها در کانون توجه بازار قرار گرفتند

امروز این فروشندگان بودند که در بازار قدرتنمایی کردند. از همان ابتدا عرضه کنندگان دست برتر را داشتند و این شرایط اواسط بازار به اوج خود رسید. نیمه دوم از هیجانات بازار کمی کاسته شد و معاملات با سرعت کمتری ادامه یافت. فراکابی ها و بانکی ها در مرکز توجه حقیقی ها قرار داشتند.

بانکی ها و فراکابی ها در کانون توجه بازار قرار گرفتند

بورس۲۴ : امروز این فروشندگان بودند که در بازار قدرتنمایی کردند. از همان ابتدا عرضه کنندگان دست برتر را داشتند و این شرایط اواسط بازار به اوج خود رسید. نیمه دوم از هیجانات بازار کمی کاسته شد و معاملات با سرعت کمتری ادامه یافت. فراکابی ها و بانکی ها در مرکز توجه حقیقی ها قرار داشتند.


ارزش معاملات خرد با افت ۹ درصدی نسبت به روز سه شنبه به ۷,۶ همت رسید. بیشترین ارزش معاملات در گروه های خودرو و ساخت قطعات، بانک ها و موسسات، فلزات اساسی، محصولات شیمیایی و فعالیت های کمکی مالی رقم خورد.


حقیقی ها بیش از ۵۴۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار و بیش از یک همت سرمایه از صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله در بازار بیرون بردند.


گروه های فلزات اساسی، محصولات شیمیایی و خودرو و ساخت قطعات متحمل بیشترین خروج پول خرد شدند و در مقابل، گروه های فعالیت های کمکی به نهادهای مالی با ۱۰۶ میلیارد تومان و بانک ها و موسسات با حدود ۷۴ میلیارد تومان بیشترین ورود پول خرد را تجربه کردند.


حقیقی ها تا توانستند بورس، وبملت، وبصادر، وسینا، وپست، انرژی۳، غویتا، غدانه، پترول و وصندوق را از حقوقی ها خریدند. حقوقی ها هم بیشترین حمایت خود را از خودرو، فولاد، بپاس، فملی، کاوه، خزامیا، تاپیکو، نوری، وتجارت، وسالت و وغدیر نشان دادند.


در نتیجه معاملات امروز شاخص کل نسبت به روز معاملاتی قبل ۸۴۵ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱ میلیون و ۸۱۶ هزار واحد ایستاد. فولاد، فملی، کگل و فارس بیشترین اثر منفی و وبملت، وپاسار و وتجارت عمده ترین تاثیر مثبت را بر آن داشتند.


شاخص هموزن اما با رشد ۳ هزار و ۶۰۷ واحد خود را به محدوده ۵۴۹ هزار واحد رساند. شاخص فرابورس نیز ۳۷ واحد رشد کرد.

انتهای خبر

0
0