بورس پرس
1401/02/05
14:29
معاملات مشکوک دو سیمانی و دارویی، "فاراک"، دو انبوه ساز + ۱۰ نماد دیگر

در روز رشد ۲۵۸۶ واحدی شاخص، دو شرکت دارویی و سیمانی، ماشین سازی اراک، دو انبوه ساز به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با عقب نشینی نسبی قیمت ها در گروه های بزرگ و ادامه نوسانات مثبت در کوچکترها آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد ۲۵۸۶ واحدی و ورود در کانال یک میلیون و ۵۰۷ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۵.۵ و ۹۴.۶ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، ایران خودرو، سایپا به همراه ماشین سازی اراک با تقاضای ۸۳۰، ۶۴۰، ۴۶۵، ۴۵۰ و ۴۴۲ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۶ تا پنج برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، داروسازی آوه سینا شرکت حاضر در بازار اول فرابورس با رشد اندک قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۲۲.۴ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های کابل سازی تک ، سرمایه گذاری امید، سرمایه گذاری پردیس ، توکا رنگ فولاد سپاهان ، ماشین سازی اراک ، صنایع مادیران ، توسعه مسیر برق گیلان ، بهداشتی ساینا ، سیمان سفید نی ریز ، کویر تایر، سرمایه گذاری و توسعه خوزستان ، ساختمان اصفهان، تامین سرمایه لوتوس پارسیان و پویا زرکان آق دره ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور دو شرکت دارویی و سیمانی، "فاراک"، دو انبوه ساز به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام




انتهای خبر

0
0