فرارسانه
1402/07/10
16:06
📆 بازارهای فرابورس در یک نگاه ( 10 مهرماه 1402) ✅ 2.8 میلیارد سهم خرید و فروش شد 📌بازارهای فرابورس در روزی که گذشت شاهد جا به جایی بیش از 7.6 می...

📆 بازارهای فرابورس در یک نگاه ( ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲)



✅ ۲.۸ میلیارد سهم خرید و فروش شد



📌بازارهای فرابورس در روزی که گذشت شاهد جا به جایی بیش از ۷.۶ میلیارد برگه انواع دارایی مالی بودند که نزدیک به نیمی از آن، متعلق به برگه‌های سهام بود.



⭕️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در معاملات روز ۱۰ مهرماه، بازارهای فرابورس شاهد داد و ستد بیش از ۷.۶ میلیارد برگه دارایی مالی بودند که ارزش این مبادلات بالغ بر ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بود و در ۲۰۶ هزار نوبت معاملاتی به ثبت رسید.



نگاهی به ارزش معاملات به تفکیک ابزار نشان می‌دهد طی روزی که گذشت بیشتر از۲.۸ میلیارد برگه سهم به ارزش بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذاران خرید و فروش شد.



همچنین امروز ۲.۷ میلیارد واحد صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله به ارزش ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذاران مورد داد و ستد قرار گرفت.



گفتنی است طی روزی که گذشت ۳۱ میلیون اوراق مالی اسلامی نیز به ارزش دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان دست به دست شدند.در بازار باز بانک مرکزی نیز داد و ستد ۲ میلیارد ورقه به ارزش ۱۹۳ هزار میلیارد تومان به ثبت رسید.



در پایان بازار روز جاری آیفکس فرابورس ۶۱ واحد مثبت شد و در سطح ۲۵ هزار و ۸۴۳ واحد قرار گرفت.



شاخص قیمت نیز ۱۵ واحد و شاخص کل هم وزن ۵۱۹ واحد رشد را تجربه کردند.




☸️نمادهای زاگرس، وسپهر، فرابورس، دی، آریا و غصینو بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل داشتند. در مقابل نماد هرمز با بیشترین اثر منفی بر این متغیر، مانع رشد بیشتر آن شد.



☸️صدرنشینی بازار نیز با بیشترین افزایش قیمت متعلق به نمادهای فرابورس، زملارد، سدبیر، بپیوند، آ س پ، قشیر و فزرین بود. در مقابل نمادهای بخاور، سغدیر، غمایه، زشریف، هرمز، زفکا و ومعلم بیشترین کاهش قیمت‌ها را داشتند.



در پایان بازار امروز نمادهای دی، زملارد، بمولد، خاور، فن افزار، کرمان و نیان در جدول نمادهای پرتراکنش قرار گرفتند.



#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار


#آمار_معاملات



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0