سنا
1400/05/04
14:01
آیفکس سبزپوش از تعطیلات بازگشت

در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، چهارم امرداد ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۲۱۸ واحد به رقم ۱۹ هزار و ۲۶۷ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، برپایه معاملات سومین روز هفته فرابورس ایران، بیش از ۲ میلیارد و ۷۵ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۷۷ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال دادوستد شد .


در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، بیمه پاسارگاد با ۸۵ واحد، شرکت پتروشیمی زاگرس با ۳۶ واحد، شرکت سنگ آهن گهر زمین با ۳۲ واحد، پتروشیمی مارون با ۲۷ واحد و شرکت پتروشیمی تندگویان با ۲۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت بر رشد شاخص را داشته اند .


در مقابل شرکت صنعتی مینو با ۱۷ واحد، شرکت سرمایه گذاری صبا تامین با ۱۵ واحد، شرکت فرآورده های غذایی و قند چهارمحال با ۱۰ واحد، بیمه کوثر با ۵ واحد و شرکت تولیدات پتروشیمی قائدبصیر با ۴ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند .


همچنین، شرکت نفت ایرانول و شرکت نفت پاسارگاد با ۵ درصد، شرکت افرانت و شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان با ۴.۹۹ درصد، شرکت ذوب آهن اصفهان و شرکت بهمن دیزل با ۴.۹۸ درصد، شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران با ۴.۹۵ درصد بیشترین افزایش قیمت را داشته اند .


از سوی دیگر، شرکت فرآورده های غذایی و قند چهارمحال با ۱۱.۷۱ درصد، شرکت تولیدات پتروشیمی قائدبصیر با ۵ درصد، شرکت داروسازی کاسپین تامین با ۴.۹۶ درصد، شرکت کی بی سی با ۴.۹۵ درصد و شرکت صنایع بهداشتی ساینا با ۴.۸۴ درصد بیشترین کاهش قیمت را داشته اند .


انتهای خبر

0
0