بورس۲۴
1401/11/08
13:14
عقبگرد شاخص کل به مرز کانال ۱,۶ میلیون واحد

امروز فروشندگان بازار را در اختیار داشتند. عمده نمادها منفی معامله شدند، تعداد و ارزش صفوف فروش تقریبا دو برابر تعداد و ارزش صفوف خرید بود. مشارکت حقیقی ها در بخش فروش بیشتر از خرید بود.

عقبگرد شاخص کل به مرز کانال 1,6 میلیون واحد

بورس۲۴ : امروز فروشندگان بازار را در اختیار داشتند. عمده نمادها منفی معامله شدند، تعداد و ارزش صفوف فروش تقریبا دو برابر تعداد و ارزش صفوف خرید بود. مشارکت حقیقی ها در بخش فروش بیشتر از خرید بود.


طی روز جاری ارزش معاملات خرد با افت ۲۰ درصدی نسبت به روز چهارشنبه به ۶,۸ همت رسید. پرمعامله ترین گروه ها به ترتیب خودرو و ساخت قطعات، انبوه سازی، فلزات اساسی، بانک ها و موسسات و محصولات شیمیایی بودند.


حقیقی ها حدود ۱,۱۴۰ میلیارد تومان سرمایه از بازار خارج کردند و در مقابل حدود ۱۶۰ میلیارد تومان نقدینگی وارد صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله در بازار کردند.


بیشترین خروج پول خرد از صنایع خودو و ساخت قطعات، فلزات اساسی و فرآورده های نفتی و از نمادهای شپنا، شبندر، فولاد، فملی، ذوب، خساپا، ثتران، شتران، وبصادر، خودرو، خگستر و خبهمن اتفاق افتاد.


اما صنایع اطلاعات و ارتباطات، خرده فروشی و مخابرات و نمادهای فزر، آسیاتک، شصفها، سصفها، ثعمرا، غدیس، فنوال، شیراز و وسپه با بیشترین ورود پول خرد همراه بودند.


در پایان شاخص کل بیش از ۱۱ هزار و ۸۰۰ واحد افت را ثبت کرد و در ارتفاع ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد ایستاد. شاخص هموزن نیز با بیش از ۸ هزار واحد کاهش به محدوده ۵۰۴ هزار واحد رسید.

انتهای خبر

0
0