اخبار سایت بورس تهران
1400/09/01
15:06
بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی مورخ ۱ آذر ماه

بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی امروز دوشنبه مورخ ۱ آذر ماه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران به نقل از مدیریت عملیات بازار، با توجه به اطلاعیه منتشر شده در تارنمای کدال به نشانی codal.ir مبنی بر عدم رعایت الزامات دستورالعمل پذیرش در بورس اوراق بهادار تهران توسط شرکت سیمان ایلام، نماد معاملاتی (سیلام۱) تعلیق شد.


توقف نماد معاملاتی(وسصفا)


نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری استان اصفهان(وسصفا)مطابق ماده ۱۸ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به دلیل وجود ظن دستکاری معاملات به مدت یک روز متوقف شد.


توقف نماد معاملاتی (اخابر)


در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت مخابرات ایران(اخابر) جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده، متوقف خواهد شد.


توقف نمادهای (ثاخت۱) و (وبملت۱) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب


نماد معاملاتی شرکت های بین‌المللی‌توسعه‌ساختمان (ثاخت۱) بانک ملت (وبملت۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردیدند. نمادهای مذکور حداکثر تا ساعت ۱۰ روز معاملاتی جاری با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهند شد.


وقفه معاملاتی نماد (شفنح۱)


نماد معاملاتی حق تقدم سهام شرکت پتروشیمی فناوران (شفنح۱) با توجه به وقفه معاملاتی نماد اصلی، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت.


وقفه معاملاتی نمادهای (شفن۱) و(غنوش۱) به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت


نماد معاملاتی شرکت های پتروشیمی فناوران (شفن۱) نوش‌مازندران (غنوش۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرند و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت. ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال ( codal.ir ) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.


حراج مجدد نمادهای معاملاتی (فجام)،(دیرانح)


نماد معاملاتی شرکت های صنعتی جام دارو(فجام)، حق تقدم استفاده نشده شرکت ایران دارو(دیرانح) با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند.


بازگشایی نماد معاملاتی (شپنا)


نماد معاملاتی شرکت پالایش نفت اصفهان(شپنا) پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر افزایش سرمایه، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد. همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال ( codal.ir ) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.


بازگشایی نماد معاملاتی(پارسیان)


نماد معاملاتی شرکت بیمه پارسیان(پارسیان) با توجه به رفع تعلیق، با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشد. همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال ( codal.ir ) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.


بازگشایی نماد معاملاتی(قلرست)


نماد معاملاتی شرکت قند لرستان(قلرست) پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد. همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال ( codal.ir ) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.


بازگشایی نمادهای معاملاتی(تایرا)،(خوساز)،(خمحور)


نماد معاملاتی شرکت های تراکتورسازی ایران(تایرا)، صنعتی محور سازان ایران خودرو(خوساز)، تولید محور خودرو(خمحور)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه 'الف' بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند.


بازگشایی نمادهای معاملاتی (بوعلی)،(ثاخت)،(وبملت)


نماد معاملاتی شرکت های پتروشیمی بوعلی سینا(بوعلی)، بین المللی توسعه ساختمان(ثاخت)، بانک ملت(وبملت) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشند.



انتهای خبر

0
0